{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.636 visninger | Oprettet:

Islandsk hest i Silkeborg. {{forumTopicSubject}}

Hej alle. Jeg har en ismule, som står et ellers super godt sted der hedder Stald Stoubjerg i Silkeborg. Men der skal han ikke stå mere da ejeren og jeg ikke har et særlig godt forhold til hinanden og jeg ikke synes det er rart at komme der mere.
Jeg bor selv i Gødvad i Silkeborg, men jeg ville høre om der var andre nærliggende muligheder for opstaldning af en islandsk hest i Silkeborg? - meget gerne løsdrift (:

MVH.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Islandsk hest i Silkeborg.
  • #1   12. sep 2010 Der er Stutteri Tøndborg bl.a. det er tæt på bane, og skov samt et ridehus hvor man har mulighed for at leje sig ind om vinteren..

Jeg står der selv og er super glad for at stå der..

Du kan jo prøve at skrive en mail eller ringe og høre smiley

http://www.tondborg.dk/

• #2   12. sep 2010 Er det ikke helt ude i Laven? (:

• #3   12. sep 2010 I Gammel Laven, bor selv inde i Silkeborg, og syntes ikke det er slemt taget i betragtning at jeg har super gode ridemuligheder, og jeg skal med bussen for at komme derud har intet kørekort. smiley Det er ti min længere ude end Sejs smiley

• #4   12. sep 2010 Nu er det jo bare sagen at jeg er vant til at cykle ud til Sejs. Men det lyder som et godt sted, klart noget jeg vil tage et nærmere kig på (:

• #5   12. sep 2010 Ja det kan jeg godt se så smiley men har været vant til at hestene stod lige ude foran døren indtil jeg flyttede herover, men nyder virkelig at komme derude og ride i området. Så transporten er det hele værd smiley

Ved desværre ikke hvad der ellers er i Silkeborg og omegn, udover at der går sindssygt mange Islændere ude i det område smiley

• #6   12. sep 2010 Skal bare lige høre en ting mere. Er folk sådan rimelig stævneambitiøse derude? Leder nemlig efter et liiidt mere seriøst sted end der jeg kommer fra. (:

• #7   12. sep 2010 Ellers er der Dalgården, det ligger godt nok i Them

• #8   12. sep 2010 Hvad med det sted i sminge? Smingegården tror jeg måske det hedder, det godt nok til salg, men tror ikke det bliver solgt inden for den nærmeste fremtid.

• #9   13. sep 2010 Ved faktisk ikke hvor ambitiøse de er der ude har kun stået der en lille måned smiley men de en del af opstadlerne der ude rider alt hvad der er af stævner i Ganti, og de samles til jagter også smiley hvordan og hvorledes ellers ved jeg ikke smiley

• #10   13. sep 2010 Ja jeg vil så IKKE anbefale stutteri Tøndborg ikke efter den behandling jeg har set nogle af deres heste få!

• #11   13. sep 2010 Calla: Hvilken behandling ? Nu spørger i ren nysgerrighed og ikke for at kunne forsvare dem smiley da det jeg indtil videre har set og oplevet derude kun har været positiv smiley

• #12   13. sep 2010 malene:
    skriver lige privat til dig, for ikk at udhænge dem.

• #13   21. nov 2010 Kære CALLA

Ved ikke hvad der er baggrunden for det du skriver, men i mine øjne er det at hænge folk ud. Hvis man skal komme med sådan en udtaelse, må man være mere konkret ellers kan det nemt opfattes forkert og der er jo ingen grund til, at skabe et dårlig omdømme om andre..
    Vi har selv 2 islænder opstaldet derude og er meget glade for det. Tror der er 8 - 10 opstalder derude. Det er mest voksne mennesker og der er ofte fælles rideture og andre fælles arrangementer.
    Det er et sted som alle andre på godt og ondt.

kh

Lene

• #14   21. nov 2010 Lene L

jeg sagde jo jeg skriver privat for ikke at skrive grimt herinde..

men ikke uden grund dyrenes beskyttelse har haft deres årlige besøg det sted ...

• #15   22. nov 2010 Så ved du sikkert også, at tingene er bragt i orden. For god orden skyld ved du også det drejede sig om skuer.
    Jeg synes du skulle kigge forbi derude engang og se forholdene med egne øjne.

• #16   22. nov 2010 Lene L

jeg siger ikk at de ikke har gjort noget ved det, jeg synes bare hun har ret til at vide hvad der har forgået derude!

• #17   22. nov 2010 Hvis jeg skal være helt ælig - lyder det mere som om du ikke kan lide de mennesker derude, hvilket du er i din fulde ret til.
    Prøv at vende den på dig selv. Du har lavet noget som er noget skidt og dermed skal alle andre have at vide, hvad du har gjort også selvom du har rettet fejlen.
    Dårlig omdømme kan man altid give folk - enten det er berettiget eller ej.

• #18   22. nov 2010 Lene L

hun spørger til det og jeg synes hun skal vide hvad der er sket derude.. dæk du over dem så meget du vil, der er en grund til de har været meldt, og at dyrenes beskyttelse har holdt øje med dem...

og har deusden selv set hvordan de ponyer har stået, så det ikke bare noget jeg sidder og siger, for at give dem dårligt omdømme, det noget de har givet sig selv, de kunne bare ha behandlet de ponyer ordenligt... og det tror jeg også du selv er fuldstændig klar over, du vil nok bare ikke indrømme det..

• #19   22. nov 2010 Vi kan på ingen måde være uening om, at reglerne skal overholdes ift skuer m.v. Jeg holder derudover ikke hånden over nogen, det kan du også se hvis du nær kigger mine indlæg. Men derfra og til at svine folk er langt i min verden. Nu har du jo også fået ud i fuld offentlighed hvad du mener, så behøver du jo ikke skrive privat til nogen mere.

• #20   22. nov 2010 Lene L.

jeg har med vijle ikke skrevet alt det ovenover herinde og KUN til hende der spurgte til stedet så hun var klar over hvad der har fundet sted der... det dig selv der åbenbart vil ha at jeg skal skrive det herinde...

og jeg tænker ikke kun på skuer. du ved vidst ikke hvordan de shetlandsponyer faktisk har gået.. de noget værre end kun mangel på et skur...

• #21   22. nov 2010 CALLA

Jeg har på ingen måde bedt dig om, at skrive det du har skrevet. Det er dit eget valg det du har skrevet.
    Nu har du fået din mening frem og det er jo dejligt for dig. Jeg skriver i en ordenlig tone til dig, da det er det voksne mennesker gør. Ved ikke hvor gammel du er, men for mig går det ud på, at man skal behandle hinanden ordentligt og i en ordentlig tone også selvom man ikke har samme holdning til tingene.

• #22   22. nov 2010 Lene L.

jeg skriver også pænt, jeg oplyser dig om at du vidst ikke helt har styr på hvad der egentlig er sket derhenne.

• #23   22. nov 2010 Held og lykke med dit videre arbejde med dine heste CALLA.
    Jeg udtaler mig kun om det jeg med 100% sikkerhed ved, alt andet er gisninger. I bund og grund er nok kun familie Sund og Dyrenes beskyttelse som kan udtale sig i denne sag. Jeg er ikke nogle af delene og det er du heller ikke.

• #24   22. nov 2010 Lene
    nej men jeg er en "nabo" der har set det med egne øjne smiley

Kommentér på:
Islandsk hest i Silkeborg.

Annonce