{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
829 visninger | Oprettet:

Dressurgamacher - hvilke? {{forumTopicSubject}}

Da jeg har fået ny hest, vil jeg gerne ud at investere i nogle dressurgamacher til den.

Er bare blevet meget i tvivl om hvad det skal være for noget, da der findes så mange forskellige på markedet idag smiley

Med eller uden kodestøtte? - og hvorfor?

Havde overvejet PC elite, men hvis der var andre løsninger som var lige så gode eller bedre smiley

Tak for hjælpen smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dressurgamacher - hvilke?
  • #1   11. sep 2010 Kan godt lide Eskadrons træningsgamacher med hård skal.
    Har den til min pony og skal også have anskaffet mig dem til min store hest.
    PC må man ikke bruge hver dag, da de støtter for meget og gør senerne svage. Egentlig synes jeg også Eskadrons er pænere end PC, lidt mere traditionelle og klassiske. PC er lidt for wannabe-bandager agtigt.
    Eskadrons allround gamache er også fin, jeg har samme model, dog fra Catago og disse sidder meget dårligt, så vil ikke investere i flere af dén slags (har sæt fra Catago), selv om jeg er overbevist om, at dem fra Eskadron sidder bedre.

Kort fortalt kan jeg bedst li dem uden støtte. Det behøver selvfølgelig ikke fra fra kendte mærker som Eskadron, men der er det vist bare min forfængelighed der spiller ind smiley

• #2   11. sep 2010 Køb IKKE Catago Performance gamacher. Har haft et sæt, det var nok de dårligste gamacher jeg nogensinde har brugt. De er i one-size, og min hest er altså en kraftig hest på 171cm, og til hende var de alt for store + de gled ned og ikke var til at placere ordentligt til at starte på. Så kan slet ikke anbefale dem.

• #3   11. sep 2010 Jeg kan anbefale disse gamacher, som sidder super godt og er nemme at vaske eller børste af. Og så er prisen jo helt super smiley http://www.horze.dk/Arbejdsgamacher/19445,da_DK,pd.html?dwvar_19445_color=BL&start=12&cgid=protectionboots
    De er et virkelig godt alternativ til de dyre PC-gamacher. Jeg er super glade for mine og rider med dem hver dag. De holder rigtig godt.

• #4   11. sep 2010 Har dårlige erfaringer med Eskadrons som går ned om koden.. Har selv tænkt mig at købe pc, der er mange der har dem, så går ud fra de sidder godt,

Kommentér på:
Dressurgamacher - hvilke?

Annonce