829 visninger
|
Oprettet:
Dressurgamacher - hvilke? {{forumTopicSubject}}
Da jeg har fået ny hest, vil jeg gerne ud at investere i nogle dressurgamacher til den.
Er bare blevet meget i tvivl om hvad det skal være for noget, da der findes så mange forskellige på markedet idag
Med eller uden kodestøtte? - og hvorfor?
Havde overvejet PC elite, men hvis der var andre løsninger som var lige så gode eller bedre
Tak for hjælpen
mar 2007
Følger: 114 Følgere: 133 Heste: 5 Svar: 6.549
Har den til min pony og skal også have anskaffet mig dem til min store hest.
PC må man ikke bruge hver dag, da de støtter for meget og gør senerne svage. Egentlig synes jeg også Eskadrons er pænere end PC, lidt mere traditionelle og klassiske. PC er lidt for wannabe-bandager agtigt.
Eskadrons allround gamache er også fin, jeg har samme model, dog fra Catago og disse sidder meget dårligt, så vil ikke investere i flere af dén slags (har sæt fra Catago), selv om jeg er overbevist om, at dem fra Eskadron sidder bedre.
Kort fortalt kan jeg bedst li dem uden støtte. Det behøver selvfølgelig ikke fra fra kendte mærker som Eskadron, men der er det vist bare min forfængelighed der spiller ind
mar 2007
Følger: 114 Følgere: 133 Heste: 5 Svar: 6.549
maj 2008
Følger: 73 Følgere: 74 Heste: 3 Emner: 152 Svar: 932
De er et virkelig godt alternativ til de dyre PC-gamacher. Jeg er super glade for mine og rider med dem hver dag. De holder rigtig godt.
mar 2010
Følgere: 18 Heste: 1 Emner: 68 Svar: 2.375
Dressurgamacher - hvilke?