{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.738 visninger | Oprettet:

Anbefal forfangenheds foder ! (: {{forumTopicSubject}}

Hello folkens (:
-først vil jeg lige sige at jeg HAR søgt i emner, og har ikke fået noget ud af det.. Så inden i slagter mig ... ^

Nå men har lige fået konstateret min hyp kronisk forfangen.. Ikke noget alvorgeligt, dyrlægen sagde endda at han kunn blive gående på græs, så længe ´han ikk fik andet foder end vitaminer og så længe han blev holdt i form og ikke blev tykkere - han har endda tabt sig på det seneste...

Men nu skal de jo snart ind og have foder, og der sagde dyrlægen at han skulle have noget forebyggende.
Men han har en tendens til at være lidt sløv i det, så vil heller ikke give ham noget der giver for lidt energi.. Han skal jo også bruges.

Så har kigget lidt på foderplaner, og har fundet frem til at ville fodre med Icelandic power og lucerne, og self hø.
Men er det godt ?

Vil helst have noget hvor man ikke skal blande 120 ting sammen.. Har købt noget foder idag - safe and sound - men det lød ikke til at være det foder jeg søger. For det 1. skulle man også give dem vitaminer ved siden af + en hel masse andet tilskud, så det gider jeg altså ikke at bøvle med, vil gerne fodre med fuldfoder.. Lucerne er jeg vandt til at fodre med, så det bliver vi ved med.

Men ja som sagt anbefal noget fuldfoder til forfangene heste, undtagen lucerne, det vil jeg godt bruge smiley

På forhånd tak

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Anbefal forfangenheds foder ! (:
Kommentér på:
Anbefal forfangenheds foder ! (:

Annonce