{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gadebjerg
  • #1   10. sep 2010 Mener du trakehner stutteriet? smiley

• #2   10. sep 2010 Ja det sku være et af DK's største..

• #3   10. sep 2010 Vi har købt 3 heste deroppe, som alle er de sødeste heste! Vi er gode venner med søren og Helen, og deres heste kommer i hænder og bliver godt opdraget. De er selvfølgelig også af høj kvalitet- den ene af vores blev fløjhoppe, og en anden har haft føl med til eliteskue, den tredje har jeg startet elitestævne på 3 år i træk..
    Har kun gode erfaringer med dem.

• #4   10. sep 2010 Okay det lyder bare godt.. Har nemlig fundet en deroppe jeg gerne vil se lidt nærmere på. Men er simpelthen træt af sælgere der ikke holder ord eller lover for meget eller noget helt tredje:)

• #5   10. sep 2010 Vi har ogaå kigget hest hos Søren og Helen - en SUPER dejlig hest !!!! Desværre var den en smule for "rå" til min elev, så det blev ikke den....Men dejlig hest absolut - og søde ærlige mennesker !! Jeg har kun gode erfaringer med dem...og ikke mindst deres søn Alan. Han er utrolig flink....Jeg ville til en hver tid være tryg ved at handle hest hos dem.

• #6   10. sep 2010 Dejligt med tilbagemeldinger...Så vil jeg rolligt turde kigge der:)

• #7   21. jun 2012 Jeg har arbejdet der. Hvad vil du gerne vide.. =) Syntes selv de er super reelle og de sælger ikke til folk de ikke mener passer til deres heste. Har arbejdet der som berider og træner for alle deres heste. De har du en rigtig rigtig dygtig dame der har min plads nu. Hun er super dygtig og er nået meget længere i ridningen end jeg er. Hun tager sig rigtig godt af unghestee ved jeg.

Jeg ville helt klart anbefale og vil helt sikkert vende tilbage hvis mine heste ikke er der mere, så skal jeg have en derfra. =)

Kommentér på:
Gadebjerg

Annonce