{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
568 visninger | Oprettet:

Jeres dag hos hestene ? {{forumTopicSubject}}

Hvaordan er jeres dag gået ?
Jeg tog ud til hestene klokken 7 i morges for at fodre. Det gjorde jeg så, men inden jeg havde nået dem alle var foderet sluppet op. Nå ! Så måtte de jo vente til jeg havde fået blandet noget mere. Blandede så lige hurtigt noget og smed rundt til de andre. Derefter blandede jeg en hel vognfuld så der også var til middag og aften.
Der stod jeg ! Mutters alene i stalden klokken halv otte om morgen for at blande foder, og så endda i min ferie ?! Ja. Folk mener jeg er sindssyg! Men det var nu hyggelig nok.
Derefter smed jeg det biotin ind til Filippa, som jeg selvfølgelig nær havde glemt igen.
Så var det udmugningstid ! ØV! Men det skulle jo gøres. 3 bokse klokken 8 .
Efter det ryddede jeg lidt op i stalden, og derefter satte jeg mig indenfor, for at slappe lidt af inden Malle kom. Så jeg ud og ride på Filippa. Som var mega sød. Så vi stoppede efter en halvtimes tid, da hun ikke skal gå med sadlen mere end højest nødvendig .Det kom der jo så nogle udemærkede billeder ud af. Så red Malene på Casina og de andre tøser begyndte at komme.

Så skulle der muges igen ! Heldigvis var det ikke min tur igen ! Vi gav wrap til de heste der nu var inde, og derefter lukkede jeg den anden halvdel af oldebollebanden ud.
Ida var ude og ride på en unghest ved navn Lavita, Henriette på Sunshine (som sprang) og Malene på lille musse, som er under tilridning inden salg.
Jeg sad så bare og kiggede på. Og derefter skridtede jeg Lavita. Jeg blev mega overrasket. Tror aldrig nogensinde man møder en inghest der er så rar. Den er højest redet 1½ måned og så tøffer den bare ligeså stille rundt som omd en aldrig har prøvet andet.
Jeg nåede så lige at hjælpe med at sadle Lavita af og så tog jeg hjem. Sikke en dag !

Nu sidder jeg bare er og slapper godt og grundig af, så jeg kan være klar til at vi måske skal i hallen i morgen !

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeres dag hos hestene ?
  • #1   12. apr 2006 sikke en dag : )
    Jeg har muget rigtig godt ud hos hestene nede i stalden..
    Stella er nok blevet solgt, vi skal i hvertfald til Fredericia med hende i morgen til køberne...
    Og så skal jeg have Elektra derned hvor stella har stået..
    Så ud over det har jeg fået en halv times undervisning på elektra (mere kan jeg ik hodle til, HAHA )
    Så har jeg jo også li pakket nogle ting som de skal have med til stella..

• #2   12. apr 2006 Fin hest du har fået dig ! Den havde jeg slet ikke set smiley

Venter lige med at give en karakter, til der er flere billeder. Men den er super køn. Og så endda en Dolomit, som er en super lækker hingst smiley Så hun er sikret en høj. Måske mere !?

• #3   12. apr 2006 har vært i stallen hos lasso, der jeg red sprang på ham:) han var riktig flink:) kommer billeder om noen minutter=)

• #4   12. apr 2006 jeg stod op kl. 8 og tog ud til hestene og lukkede hestene ud og ordnede 4 bokse og så hjem igen.. så rog jeg derud igen kl. halv 5 og fik undervisning kl. 6:) gik vildt godt. og så skridtede jeg en tur i skoven bagefter

• #6   12. apr 2006 Puha, i morges kørste jeg på rideskolen til halv 8 og striglede Loke og sadlede op, med hans nye udstyr..! Kig på min præs.
    Så red jeg, sadlede af og ordnede stalden mens han spiste lidt wrap, så røg han på fold og jeg kørte hjem..!
    Så kom min mor hjem og jeg skulle til møde..!
    Så tog jeg på rideskolen efter mødet og så min mor ride..! Så var der lige en hest de ikke kunne få til at springe an i rigtig galop, så den måtte jeg lige prøve..! Jeg red ham de første 14 dage han stod i stalden! Og sørme så om han ikke sprang i rigtig galop efter et par gange! Fantastisk..! Men de skulle jo nødig spørge om hjælp af mig! Jeg kan jo bestemt ikke ride..! Og sørme så om den også gik til biddet! Men det var ikke sørme ikke vigtigt da jeg red ham, men det var meget vigtigt da hende den anden red..! Mystisk..!

Hader sQ snart de mennesker i den rideklub..!
    Men meget hyggelig dag..!

• #7   12. apr 2006 Lukket mine 5 hypser ud, og så redet på Freja...

Kommentér på:
Jeres dag hos hestene ?

Annonce