{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hva syndes i ? -Rideskole/center
  • #1   5. sep 2010 Ridecenter behøver i mine øjne bokse, fold, ridehus og bane.

Der skal være mulighed for at købe halm..

Rideskole kræver der er plads til elevheste, og elev og privat stalde er en god ide at dele op

• #2   5. sep 2010 Der skal tilbydes hø, halm og foder - hvis man vil have noget specielt foder, skal man kunne lave en særaftale om det.
    Fold, ridebane, ridehus, ind- og udlukning samt fodring og udmugning i alle hverdage - dvs. fuld pas.

På ridecenteret Hiri synes jeg de har et supergodt arrangement med staldvager i weekenden - tror man har en weekend om måneden eller sådan noget, hvor man så kommer om morgnen og lukker ud, muger og fodrer. Så bliver man sat sammen nogle stykker på et "staldhold."
    Det holder prisen på opstaldning lidt nede, og det er faktisk rigtig hyggeligt - så kommer man mere hinanden ved.

Derud over afholder de små klubstævner, sommerfester o.lign., og det virker til at der er et et ret godt fællesskab på hiri, og det tror jeg bl.a. de arrangementer og stævner, men også staldholdene i weekenderne der er med til at opretholde

Kommentér på:
Hva syndes i ? -Rideskole/center

Annonce