{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
969 visninger | Oprettet:

Overgangsdækken hvornår? {{forumTopicSubject}}

Jeg skal ud og invisterer i nyt overgangsdækken til min hest Katangas i dag, men er faktisk meget i tvivl om hvnår jeg skal lægge det på ham? Synes jo egentlig at det er ved at være godt koldt om aftenen og frem til morgenstunden, men det er jo ikke specielt koldt om dagen.? HVad gør i andre? (jer med heste der står uden dækken året rundt, behøver ikke og svare) :0)

Håber der er nogle der kan svare mig smiley

God weekend til alle..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Overgangsdækken hvornår?
  • #1   27. aug 2010 mine plejer at gå med dækken,. men det er alt for tidligt med overgangs dækken endnu. mine går ikke engang med regndækken hele tiden endnu. det gør de kun når der er møg vejr.. og hen i oktober november får de over gangsdækken på og december vinterdækken.. (det er ca da det komme an på vejret.)

mvh Louise

• #2   27. aug 2010 Min hest går med regndækken nu, fordi der er så dårligt vejr hele tiden smiley

Men altså, det kommer meget an på vejret og hvor koldt der bliver, før jeg lægger noget tykkere på ham smiley

• #3   27. aug 2010 Min gå med regn dækken om aften lige nu men jeg tag det af hvis temp. Kommer over de 15 C tag jeg det af.
    Temp. og dækken (giver en pæls i omkring summer hår lægte)
    10 til 15C= regn dækken
    5 til 10C= 150g overgangs dækken
    -5 til 5C= 350g vinter dækken
    Under det 450g vinter dækken
    Man kan bar droppe temp. hvis man ikke rider så meget og godt kan have lidt læger hår
    Exp. 5til 10C=regn dækken, 0 til 5C= 150g overgang, under 0= 350g vinterdækken

• #4   27. aug 2010 Tak for jeres svar smiley

Kommentér på:
Overgangsdækken hvornår?

Annonce