{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
457 visninger | Oprettet:

Pristjek hjælp... {{forumTopicSubject}}

Hejsa HG!

Jeg har sat min skønne pony tilsalg og vil gerne lige høre hvad I synes om min annonce, pris osv...

http://www.hestegalleri.dk/html/mar_vis.asp?MarID=440558

Jeg vil meget gerne have hende solgt... og har sat hende ned i pris, synes selv det er ret billigt, men vil gerne af med hende nu!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Pristjek hjælp...
  • #2   17. aug 2010 hmm.. hun har en rigtig dum højde, kun lige over 3'er pony mål..

så synes måske prisen er lidt høj

• #3   17. aug 2010 men må give dig ret.. Hun laver dælme smukke føl.. sikke en lækker palomino du har fået efter hende!

• #4   17. aug 2010 Synes prisen er helt fin,den burde du sagtens få solgt =)

• #5   17. aug 2010 helt fair pris. prøv dog at sætte nogle mere tydligere billeder på annoncen

• #6   17. aug 2010 Hun har, som det også bliver pointeret ovenfor, en ærgerlig højde. Kun lige over 3er pony mål. Og selvom hun maxede 2er pony mål, ville hun stadig være svær at sælge. Det er super ærgerligt at det er på den måde i fht kategorier. Det er nemmest med 3ere og 1ere..
    Man skulle nok mere satse på at sælge hende som dressurpony og få hende startet i et par LB klasser, frem for spring, da hendes højde er ret væsentlig når folk køber 2er ponyer til springning.

Hun er dejlig og super elegant ser det ud til. Er hendes gang stor i forhold til hendes størrelse? For så er det jo sådan noget du skal pointere i forhold til at køre hende i en dressurmæssig retning.

Ellers synes jeg at du kunne skrive noget om hvordan hun er i forhold til børn og til at ride i terrænet, er hun sikker på benene? Kan hun overskue at springe terrænspring, osv?
    Hun har jo størrelsen til at være børnepony, så der tror jeg at jeg ville skrive noget mere..

Men, ja, krisen er frygtelig, det er helt umuligt at sælge ponyer lige for tiden. Jeg har selv en lille pony jeg forsøger at sælge, men det er helt umuligt.. smiley Især lige nu, da der er mange ponyer til salg, fordi vinteren og mere staldtid/foder osv rykker nærmere...

Jeg håber du kan bruge mine forslag til din annonce...

• #7   17. aug 2010 Som de andre siger, er højden lidt ærgelig, hvis man vil blive hende som springpony, men som dressurpony, spiller højden ingen rolle, så længe de kan gå smiley

Af en 6 år at være, synes jeg desværre ikke at hun kan så meget.
    Man ser mange 6 års herinde, som kan rigtig meget og har startet mange stævner.

Prisen synes jeg egentlig er okay - man betaler jo også for hvordan ponyen ser ud og hende her er jo smuk, så sådan er det smiley

Kommentér på:
Pristjek hjælp...

Annonce