{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.989 visninger | Oprettet:

argh, frustreret(højgård hestehospital {{forumTopicSubject}}

Jeg er virkelig frustreret over højgård hesthospital lige nu.
Min hest blev kørt "akut" der over sidste onsdag pga brækken ben, min egen dyrlæges vurdering efter de billeder hun tog af den. der over tog de så billeder af den da vi kom med den og der mente dyrlægen så at der var et stykke knogle der var knækket af, dagen efter tog dyrlægen der så skulle operer hende igen billeder og mente ikke den var noget brækket.
så han sys der skulle laves en knoglescintigrafi for at se om der var en revne i knoglen, det blev gjort mandag og de ville så ringe svar tirsdag altså i går, da klokken var halv 4 havde jeg ikke hørt fra dem, og valgte derfor at ringe, kontor damen ville så få dyrlægen til at ringe til mig, der gik næsten en time før dyrlægen ringet (fint nok de kan jo have travlt), efter scentigrafi undersøgelsen mente de nu at det var i skulderen der er noget galt og ikke albuen (hvor hun var blevet sparket), de ville så scanne hende i skulderen i dag og ringe med svar på scanningen i dag, da klokken var kvart i 5 havde jeg stadig ikke hørt noget og valgt derfor igen selv at ringe og kontodamen lovet at få dyrlægen til at ringen til mig som han så stadig ikke har gjort...

Hvor er det bare træls ikke at vide hvad pokker der sker med min hest og om jeg snart kan få hende hjem igen...
Jeg bor desværre på sjælland og der er lidt langt (og lidt dyrt) bare lige at kører over til hende...

Undskylde mit laaang indlæg, havde bare lige brug for at komme ud med det

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  argh, frustreret(højgård hestehospital
  • #2   4. aug 2010 ej hvor øv:/

god bedring til din hyp

• #3   4. aug 2010 ja bare bliv ved at ringe, du er sikekrt ikke den eneste i den situation, så de er nok vant til det =)

• #4   4. aug 2010 Jeg sys bare også at ringe nu virker lidt dumt, det er jo vagten der er på nu og er sikkert slet ikke sat ind i hvad der er forgået med min hest i dag...

• #6   4. aug 2010 Jeg synes sagtens du kan ringe igen smiley

De må da kunne forstå at du er meget bekymret for din hest. Jeg ville i hvertfald klart ringe igen.

• #7   4. aug 2010 Nu har jeg lige snakket med vagthavende dyrlæge og han ville så lige finde ud af det og ringe tilbage..

(hesten var/er gående på 3 ben, der gik en uge fra hun blev sparket til min dyrlæge sendte hende på højgård, og nu har hun stået derover i en uge), så hun har nu gået/stået på 3 ben i 14 dage uden de kan finde ud af hvad der er galt, og gætter først på det ene og så på det andet...

• #8   4. aug 2010 sende vores hoppe der over med sit føl, pga brusk der havde løsnet sig, vores føl klarede operationen fint,han skulle stå der i 5 dage, dagen før han skulle hjem, ringede de at de havde aflivet ham da han havde fået kolik, og de forsent fandt ud af at tarmen havde drejet sig, de åbnede ham igen og lukked igen samt en aflivning,
    fedt at sende en hest til hospitalet, og de må aflive ham pga de opdager forsent hvad der er galt,
    kender desvære flere der har dårlig erfaringer med dem.

• #9   4. aug 2010 Annika hvis det kan være en trøst, har jeg altid fået en helt utrolig god service der,har aldrig haft noget at udsætte på min dyrlæge derovere fra, krydser fingre for at, der kommer en god løsning for din hest

• #11   5. aug 2010 jeg tænker lidt at selvom det er svært, skal du give dem tid.. Hvis ikke de lige ringer den dag de siger, kan der være mange grunde. Dyrlægerne er jo på arbejde her for at kurere dyr, ikke for at tale i telefon hele dagen med alle de folk der har dyr der...

De ringer vel dagen efter.. Intet nyt, er vel godt nyt ..

Kommentér på:
argh, frustreret(højgård hestehospital

Annonce