{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
437 visninger | Oprettet:

Uha har lige talt m. Holland vedr. Yke {{forumTopicSubject}}

Hej Allesamme
Jeg måtte bare lige skrive er bare så glad Jeg har lige talt med Yke´s træner i Holland. Hvis nogle ikke ved det er Yke i træning i Holland og har været der siden d. 13 februar. Han skal nok være der ned til engang i November!! nu må vi se.
nå men Gerrit som træneren hedder fortalte at det går rigtig godt med Yke han er kommet i kondi (Det er jo første gang) og er nu kommet for vogn som han er blevet kørt for i de sidste 2 uger.. Uden problemer Vildt*SSS*
Jeg har jo været MEGET spændt på, hvordan han ville reagerer nå der skulle forlanges noget af ham. Han er jo en bestemt herre og har jo aldrig rigtig blevet trænet eller forlangt noget af ham Men Gerrit siger at Yke er en hest som MEGET gerne vil arbejde og han yder alt hvad han har...Og at han virkelig nyder det
Uha det er dejligt at høre, for nogle frieser kan godt have tindens til ikke at rigtig gide at arbejde(ud for gerrit ord.)

Han er vokset lidt, Dejligt men har stadigvæk noget fedt nakke men den skal nok blive bedre. Han er stadigvæk ikke helt sort.. (Han er blevet trimet over hele kroppen)Men hvad det kommer jo når hans hår vokser ud

Der er kun "lidt" når han ikke bliver trænet, og feks står i boksen eller på folden så vil Yke gerne vise sig og ter sig
lidt som om det er ham der er Boss

Jeg glæder mig helt vild til her d. 12 april så tager vi
ned og besøger ham Åhh hvor jeg dog savner ham.

Jeg skal nok tage en MASSE billeder og evnt. noget film af ham så i kan se dem.. Hvis i vil???
Jeg blev altså bare nød til at fortælle jer det!!!

mvh Den super glade Pernille

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Uha har lige talt m. Holland vedr. Yke
Kommentér på:
Uha har lige talt m. Holland vedr. Yke

Annonce