{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
913 visninger | Oprettet:

Klargøring til DSA - Skønhedsfejl {{forumTopicSubject}}

Ja jeg ved ikke lige hvordan jeg ellers skulle skrive overskriften smiley
Men på søndag skal Ophelia og jeg ride 4 års championat i Tørring. Ridemæssigt er vi helt klar! Men hun ligner ikke ligefrem en stævnehest! Hun har langt om længe taget på (jubii) og hun har fået rykket man, klippet ørehår, hovskæg, og skæg. Hendes pels er dog lidt lang nogle steder. Hun fæller og man kan sagtens hive/gnubbe hårene af. De lange hår er lysere end den tynde og lækre pels, så det ser ikke så fikst ud. Hun får hver dag en stor tur med en gummignubber og det hjælper da, men det tager tid. Findes der ikke en specielt god shampoo, som kan tage de lange hår? Det er specielt på ryggen, siderne, maven, skulderne og baglårene, de lange hår er.
Hun har også disse gule flueæg hist og her. Har en sten, til at gnubbe dem af med, så kan sagtens få dem i pelsen ud. Men hun har også nogle i manen, og kunne da ikke forstille mig at det er særlig godt for manen at bruge denne gnubbesten til at få dem væk. Findes der også en speicelt god shampoo, der evt. kan løsne dem? Eller skal man hive hvert enkelt hår ud?
Hun har også et par "sår". Eller sår er det jo ikke. Det er bare et par steder, hvor hårene lige er bidt af. Der er et sted på det ene baglår og på halsen. Kan man dække det med noget, så det ikke er så tydeligt? Der er ingen åbne sår, der kan blive betændte.

Ja det var så lige lidt håb om hjælp til mindre skønhedsfejl smiley Håber der er nogen, der kan hjælpe. Har I andre gode råd og tips så kom med dem smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Klargøring til DSA - Skønhedsfejl
Kommentér på:
Klargøring til DSA - Skønhedsfejl

Annonce