{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
596 visninger | Oprettet:

Følg denne opskrift... {{forumTopicSubject}}

Og din evt. tykke/kraftige pony, eller andet pony der syntes stor vil pludselig syntes meget lille og tynd...

Først placere du dig på en hest der min. er i den gode ende af 150cm - måske endda lidt erotiskbuttet. Så tager du en tur på en 3 kvarter på denne hest i alle tre gangarter og derefter sætter du dig over på din pony..

Det gjorde jeg idag og pludselig, så følte jeg Maja der er 135cm egentligt var en meget tynd sportspony eller en meget stor 3'er og at jeg var ret så for stor til hende.
Sådan som om jeg var misplaceret og ikke burde sidde der.
Jeg vænnede mig dog efter en halv times tid på hende til turen... Men ret sjov følelse alligevel.

Andre der pludselig har følt sig for stor til deres pony? Sådan lige pludselig?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Følg denne opskrift...
  • #1   2. aug 2010 Hehe... Inden jeg købte min hest var jeg ude og prøve nogle forskellige.

Jeg havde haft part på Tempo i et par år, og en dag efter jeg havde prøvet en anden hest kom jeg hjem og red Tempo og jeg følte næsten jeg ville falde af fordi han virkede så tynd smiley

• #2   2. aug 2010 Jeg red min venindes kæmpehest på 178 cm. idag. Det var en helt anderledes følelse, og nu hvor jeg er langbenet (ikke for langbenet til min pony) følte jeg mig rigtig godt tilpas på denne kæmpehest, selvom jeg er vandt til at ride heste mellem 145 cm. og 160 cm. - så var det herligt at sidde på en stor hest.

Senere var jeg ude på samme venindes 1'er pony som er lige så høj som min egen - det føltes godt nok mærkeligt.

• #3   2. aug 2010 Havde det præcis sådan igår.
    Jeg red føst på en fjordhest og så derefter skulle jeg ride (en sidste tur) på en 3' pony og han følest bare helt forkert til mig..

* man hvor var det hårdt og sige farvel :o/

• #4   2. aug 2010 well det har føltes noget underligt, da jeg først red min tidligere hest shake, på 170 + i stang, og bagefter satte mig på min shetter xD
    og også min nabos islænder for den sags skyld

• #5   2. aug 2010 nej det er nærmest omvendt...haha min "rigtige" hest forvandler sig til tider til et elefant-lignende skrummel smiley i forhold til min lille hygge pony, som altid er perfekt i størelsen...

• #6   2. aug 2010 jeg red en gang en kæmpe på 180-185cm (dv og forholdsvis slank hest), men når man havde redet den og kom ned på sin egen "lille" dv på kun 165cm føltes det næsten som at side på en pony.. smiley

• #7   2. aug 2010 Efter jeg er begyndt at ride hest og pony blandet, så føler jeg intet af dette, så længe det er heste jeg kender virker ponyen ikke lille efter en tur på hesten, og hesten ikke stor efter en tur på ponyen, men rider jeg hesten 1 time, og sætter mig på en FREMMED pony, virker den MEGET lille at sidde på, selvom der er tale om en kraftig pony på 147 og en slank hest på 161, så ikke den store forskel..

• #8   2. aug 2010 Jeg fik en tur på min undervisers hest for noget tid siden, og han er nok 170+ vil jeg tro, bagefter min frieser, rimelig kraftig og 168, og til sidst min fjordhest på 144, han virkede ikke særlig stor på det tidspunkt smiley

• #9   2. aug 2010 Nu hvor du siger det så ja smiley
    Jeg red Maddie idag og han er 148 cm, og den pony jeg plejer at ride, Laban, skulle have fri fordi vi havde været til stævne i går. Så efter jeg har redet ham på 148 skal jeg liiige ud til Laban på folden for at sige farvel til ham, og så synes jeg bare han er så lille. Så utrolig lille. Virkelig underligt? :S

• #10   2. aug 2010 Ja, da jeg red en stor hest da min pony var skadet og derefter red tur på min pony som er sølle 142 cm og hesten er omkring de 170:) - der følte jeg at min pony var sunket 15 cm(:

Kommentér på:
Følg denne opskrift...

Annonce