{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.126 visninger | Oprettet:

evt salg {{forumTopicSubject}}

jeg er kommet meget i tvilv efter jeg ik kan ride normalt længere så tænker meget på salg men hvor meget kan man ta for dem

mini er en dejlig hingst på3 mrd og kan hvad et føl på den alder kan

tilde er lige blevet ti, sød og rar rider en lb3 er idiot sikker og vil kunne bruges til handicap ridning uden problemer

der vil følge to sadler en vogn seltøj 4 hovedtøjer 6 underlag og meget mere

men hvad kan de sælges for

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  evt salg
  • #1   2. aug 2010 nu har jeg overhovedet ikke forstand på belgiere, så forsigtige gæt bliver:

Hingsteføl: 4.000kr.
    Tilde: 14.000-16.000kr. med udstyret vil jeg gætte på ca. 18.000kr.

• #2   2. aug 2010 nej det kan jeg godt se du ik har smiley men til den pris må de heller stå i min stald

• #3   2. aug 2010 det er jo krise... kan læse din belgier har haft tarmslyng?! så ville jeg nok også sige at "stjerneponyerne"s bud på pris ikke er ureaslistisk.. Ved godt du har vogn og diverse seletøj, men synes du skal finde en pris for hesten og så kan man købe det andet med for merpris.. det er lidt svært at komme med en prisvurdering, når man ikke aner hvilken vogn der er tale om, det er jo et vidt begreb om det er en gammel hjemmelavet en eller en vogn til flere tusinde...

• #4   2. aug 2010 jamen de kommer ik her fra for under 40000 så tror ik det er i dk jeg skal sælge dem men tak for hjælpen

• #6   2. aug 2010 det er for begge og med udstyr men det er der vist ingen i dk der vil gi så hvis jeg sælger må det jo blive til udlandet

• #7   2. aug 2010 du kan prøve og kontak ham her han er avler af belgier så du kan jo hør ham til hjælp om hva sådan en ligger i pris klasse og hva han vil mene dine heste er være

http://www.kjonstrup.dk/index.html

• #8   2. aug 2010 kender godt keld jeg ved at hoppen ik må koste under 25000 pga hendes papir og hende ride kunstskaber men ville bare vide hvad i her på hg ville gi

• #9   2. aug 2010 når man sætter en pris på en hest bliver man jo nødt til at tænke på udbud og efterspørgsel. og en tung race går bare ikke lige så nemt som en let ridehest.

Jeg ved ikke hvor meget salg der er indenfor belgiere, men kan da ikke forestille mig at der bliver solgt belgiere i samme omfang som sports/ rideheste.
    Kan kun skrive hvad jeg selv ville give set i forhold til andre heste. En belgier kan jeg ikke rigtig se hvad man skal bruge til.....som køre hest, ok, men hvor mange køre rent faktisk rundt med hestevogn i dag? Tror ikke det er mange. Og en belgier som ridehest, tror jeg de færreste vil have, hvis de kan vælge mellem de 117 andre racer der findes.

Men prøv da udlandet hvis du mener at der er større efterspørgsel der smiley

• #10   2. aug 2010 40.000 er rigtig mange penge for den slags heste.

Du skal nok satse på en avler af den slags heste - nogen, som brænder for den race, og de er for det meste ret uinteresserede i deres ridekundskaber på stævnepladserne. Det er jo ikke en konkurrencehest.

Alle vil have guld for deres heste - desværre er mange ikke helt realistiske. Som andre skriver, så er udbud og efterspørgsel alfa og omega.

Pøj med salget.

Kommentér på:
evt salg

Annonce