Arh... Dumme heste hehe...:D {{forumTopicSubject}}
hejsa.. vil bare lige fortælle min dag med hestene... jeg skulle ud og ride begge mine heste idag..
så skulle jeg så hente dem på marken.. og spurgte en veninde om ikke jeg bare skulle tage hendes hest med op.. haha.. sikke en tur.. nå men jeg får fat i mine heste.. men tror i de ville med op?? nej ikke tale op.. de fik sig revet løs fra mig.. også jordede de ellers bare rundt på marken... bukkede løs... og var helt oppe og køre.....
så forsøgte jeg at fange min hoppe.. den gik heller ikke.. kunne bare se i øjne hvor meget hun drillede mig... uuhhaaa..... nå men så får jeg dem fanget.. og lukket om på den anden sidde af hegnet.. og fik så min venindes hest fanget.. som syntes det var træls at komme med ind.... nå men så får jeg ham til sidst med.. også skulle jeg have dem ned til stalden.. Vi har sådan nogle løbe gange.. til marken og ned til stalden.. haha det gik heller ikke.. de jordede bare rundt om mig.. for ingen af dem turede at gå ned mod stalden.. til sidst fik jeg fat i min vallak.. også kom vi til sidst ned.. iii altså....... Det hele tog mindst 40 min haha...
og marken er bare godt mudderet.... er glad for jeg havde mine gummistøvler på...:)
Hvordan er jeres dag med hestene gået hehe??
Hilsen stine
mar 2005
Følger: 34 Følgere: 32 Heste: 3 Emner: 41 Svar: 177
maj 2005
Følger: 114 Følgere: 112 Heste: 3 Emner: 103 Svar: 3.697
Kan bare mærke hvor glade de er for at være ude.. det er skønt..:D
feb 2006
Følger: 120 Følgere: 113 Heste: 7 Emner: 42 Svar: 504
nov 2004
Følger: 132 Følgere: 134 Heste: 5 Emner: 231 Svar: 4.020
jul 2005
Følger: 68 Følgere: 110 Heste: 12 Emner: 24 Svar: 2.557