{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.038 visninger | Oprettet:

ridehus eller ridebane? {{forumTopicSubject}}

Hej alle HG'er:)

jeg tænkte på, hvor mange af jer har kun ridebane? og er i glade for det? og hvor meget for i redet?

og hvis i har ridehus, kunne i så finde på at rykke et sted hen hvor der kun er ridebane, men hvor man evt. kan låne ridehus (på dårlige tider)?? altså hvis i nu ellers syntes vildt godt om stedet men det bare ikke have ridehus ville i så flytte der over eller lade være?

mvh. Mig:D

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ridehus eller ridebane?
  • #1   22. jul 2010 Jeg ville ikke kunne undvære en barriere, så nej jeg ville ikke flytte :0)

• #2   22. jul 2010 okay men hvis der er indhegning på banen... bare uden tag hvis man kan sige det sådan?

• #3   22. jul 2010 Jeg har stået på et sted med kun en ridebane og ridehus 15 minutters skridt væk. Det fungerede fint for mig, og vi red derover stort set hver dag i vinterperioden MEN det tager tid - meget tid smiley !
    Nu står jeg på et sted med både bane OG ridehus, hvilket jeg er rigtig glad for i sær i vinters med det vejr vi havde.. Men hvis der var et sted, med en God ridebane, der ikke ligger under oversvømmelse ved det mindste regnvejr og der var ridehus forholdsvis tæt på, ville jeg godt overveje det, men har nu ikke planer om at flytte smiley

• #4   22. jul 2010 Vi har kun ridebane.. Og det fungere fint nok.
    Vi er alle mest til skovture, og skoven ligger lige ved siden af, så det er skønt (:
    Selvfølgelig kunne man godt bruge er ridehus om vinteren, men man lære at leve med det!

• #5   22. jul 2010 Jeg bruger barieren meget når jeg rider, så den kan jeg ikke undvære :0)

• #6   22. jul 2010 Vi har bane.. Og jeg savner et ridehus!

Bane er super, hvis man ikke rider seriøst - eller hvis den er drænet 100%, så man kan ride på den efter regnvejr etc.

Men ja, jeg savner at kunne ride seriøst hver dag. smiley

• #8   22. jul 2010
    Har kun en ridebane - som stortset jeg selv kun bruger. Den bliver ikke særligt nemt overvandet og der skal godt med frost og sne til før den er ubrugelig.

Har intet problem med at ride tur i de måneder om vinteren hvor banen er elendig. Dette nok fordi jeg i forvejen ikke bruger banen så meget igen...

Men jeg vil heller ikke mene at jeg som dressurrytter, uden at være stævner rytter ville have problemer med at holde hesten igang på tur istedet for bane...

Der ligger godt nok ridehus 30min væk i skridt - men det er sku for lang tid for den lille dame hvis hun skal lave noget bagefter.

• #9   22. jul 2010 jeg ville ALDRIG stå et sted uden ridehus- Ville ikke få redet særlig meget, det er for koldt og hårdt underlag om vinteren på en ridebane og for varmt om sommeren smiley

• #10   22. jul 2010
    Intet vejr er umuligt at ride i - det kræver bare den rigtige påklædning.
    Længe leve skibunker og lammestøvler...

• #11   22. jul 2010 Der hvor jeg rider nu (part) er der hverken bane eller ridehus så det foregår i skoven hvor der heldigvis er to store græsplæner man må ride på.. Får redet lige så meget som jeg ville gøre hvis der var ridehus tror jeg (bortset fra da der var rigtig glat i vinters)

• #12   22. jul 2010 Jeg har adgang til begge dele smiley Og ville ikke vælge et sted uden ridehus smiley

• #13   22. jul 2010 mange tak for alle jeres svar folkens smiley
    det nu meget rart at høre folks forskellige meninger....

• #14   22. jul 2010 Jeg har selv både ridebane og ridehal nyder at ride ude om sommerne men var meget glad for min hal i vinters. Jeg kunne lukke alle hestene i halen da sneen stod en meter op ad stald døren og vi ikke kunne komme ud- vi kan gå fra stalden og lige ned i halen... smiley

• #15   23. jul 2010 Kun ridebane her. Det er jo skønt om sommeren og tur er fint om vinteren [: dog træls man ikke kan springe når der er meget sne, men jeg plejer altid at finde på ét eller andet mærkeligt så jeg kommer til det alligevel. Hvis du virkelig brænder for at ride seriøs skal du skam nok finde en løsning hvis du kun har ridebane smiley

• #16   23. jul 2010 okay tak smiley
    ej jeg er så heldig min er uden sko så der kommer ikk til at danne sig klamper ligesom dem med sko:)

Kommentér på:
ridehus eller ridebane?

Annonce