{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
413 visninger | Oprettet:

Friser kalano ER FALSK (beviser) {{forumTopicSubject}}

Ja, så er det bevist at friseren Kalano er falsk.
Han hedder rigtigt Abel.
Kik på dette link, og i vil selv kunne læse det.
(link fjernet)
Så der var altså noget om det, desværre.
Alle billederne er her, og alt er skrevet på Norst/svensk, så der er ingen tvivl.
SÅ JULIET P. havde ret.
Og jeg håber Dorthe H. så kan se, at det faktisk er mange der gør dette. smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Friser kalano ER FALSK (beviser)
  • #1   6. mar 2004 Jeg har skrevet med link til både friseren herinde, og en henvisning til hjemmesiden

• #2   6. mar 2004 Jeg har skrevet med link til både friseren herinde, og en henvisning til hjemmesiden

• #3   6. mar 2004 Bib B, nej jeg har intet hørt. Der sker nok ikke noget noget før i morgen.
    Dorthe H: Jeg syntes heller ikke man skal svine folk alt for meget til, men de skal da vide at det ikke er accepteret.
    Jeg ville selv, gå totalt i baglås, hvis jeg mødte en af mine heste, oprettet et andet sted, med en anden som ejer.
    Hvis man læser betingelserne for at oprette en hest her,
    så står der medSTORE RØDE bogstaver, at hesten SKAL være din egen, og ALLE billeder, SKAL være af ENS EGEN HEST.
    Så jeg syntes man har lov at reagerer, og nogle bliver så mere "sure/vrede" end andre. ;-D smiley

• #4   6. mar 2004 Bib B, nej jeg har intet hørt. Der sker nok ikke noget noget før i morgen.
    Dorthe H: Jeg syntes heller ikke man skal svine folk alt for meget til, men de skal da vide at det ikke er accepteret.
    Jeg ville selv, gå totalt i baglås, hvis jeg mødte en af mine heste, oprettet et andet sted, med en anden som ejer.
    Hvis man læser betingelserne for at oprette en hest her,
    så står der medSTORE RØDE bogstaver, at hesten SKAL være din egen, og ALLE billeder, SKAL være af ENS EGEN HEST.
    Så jeg syntes man har lov at reagerer, og nogle bliver så mere "sure/vrede" end andre. ;-D smiley

• #5   7. mar 2004 til anika M.

Du må altså kun have en hest herinde hvis det er din egen!!

• #6   7. mar 2004 Hej anika.. jeg synes virkelig det er for dårligt af dig!!!!!!!!!!!

du har oprettet den frieser fordi du godt kunne tænke dig den.. få dig et liv!!!!!

• #7   7. mar 2004 Siger det samme som Juliet, for hvordan kan vi vide
    AT DET ER DIN HEST?
    Når man snyder, ødelægger man tit sit eget omdømme. Og hvad lige nøjagtigt fik du ud af det?? Andet end vi vil tvivle på dig, med din næste hest.
    Jeg syntes det er brænd ærgeligt, at man skal mistænke andre for "stjålne heste" men det viser sig, at der bliver ved, og ved at komme disse heste.

• #8   7. mar 2004 PS PS PS. Men jeg syntes så det er et FINT træk, at du kommer herind og indrømmer, det IKKE ER DIN HEST. Det tror jeg ikke vi før har oplevet. Så til det, vil jeg sige, et plus, til dig, Anika M, fordi du stod ved det. smiley

• #9   7. mar 2004 p.s anika... jeg kunne da os godt tænle mig at eje sådan en flot friedser, men jeg ville godt nok ikke bare lige ta en fra internettet fordi jeg godt kunne tænke mig DEN!!!

• #10   7. mar 2004 UPS stavefejl frieser

• #11   7. mar 2004 Jamen reglerne siger også:: AT HESTEN SKAL VÆRE ENS EGEN, det står med STORE RØDE bogstaver, så man må slet ikke oprette nogen, man bare kender. Jeg kunne da også oprette mange, af dem jeg kender, men det er jo ikke mine egne.
    Når der står sådan i reglerne, skal man vel også rette sig sfter det???
    smiley

• #12   7. mar 2004 JEG GIVER JER ANDRE RET!!!!!!!!!!

• #13   8. mar 2004 Helt ærligt...
    Tag da lige og slappe lidt af...
    Okay Anika har gjort noget dumt, men hvordan kan I allesammen tillade jer at være dommere. Har I ret til det, fordi I har jeres egen hest at oprette? Jeg synes det er uforskammet at angribe, dømme og udelukke folk, som I ingen kendskab har til. Så længe det ikke går ud over jer selv, så er det åbenbart i orden?
    Prøv lige at tag det roligt. Hvis Anika har lyst til at oprette en hest, som måske ikke er hendes, men hun har fået tilladelse til at oprette, så er der ingen her, udover ejeren af sitet, som har ret til at sige hun ikke må.

Hvorfor skal hestefolk rakke ned på hinanden altid? Jeg forstår det ikke.....

• #14   26. jun 2004 æv æv..hest nr. 2 under den henviste side er herinde...friser tabasco...oprettet d. 26/6...hun havde et billede af friser vera ..sagde det var en fejl..og nu har hun stadig det billede...
    mindes at have set denne friser oprettet før som falsk...

Kommentér på:
Friser kalano ER FALSK (beviser)

Annonce