413 visninger
|
Oprettet:
Friser kalano ER FALSK (beviser) {{forumTopicSubject}}
Ja, så er det bevist at friseren Kalano er falsk.
Han hedder rigtigt Abel.
Kik på dette link, og i vil selv kunne læse det.
(link fjernet)
Så der var altså noget om det, desværre.
Alle billederne er her, og alt er skrevet på Norst/svensk, så der er ingen tvivl.
SÅ JULIET P. havde ret.
Og jeg håber Dorthe H. så kan se, at det faktisk er mange der gør dette.
nov 2003
Følger: 45 Følgere: 43 Heste: 3 Emner: 94 Svar: 707
nov 2003
nov 2003
Dorthe H: Jeg syntes heller ikke man skal svine folk alt for meget til, men de skal da vide at det ikke er accepteret.
Jeg ville selv, gå totalt i baglås, hvis jeg mødte en af mine heste, oprettet et andet sted, med en anden som ejer.
Hvis man læser betingelserne for at oprette en hest her,
så står der medSTORE RØDE bogstaver, at hesten SKAL være din egen, og ALLE billeder, SKAL være af ENS EGEN HEST.
Så jeg syntes man har lov at reagerer, og nogle bliver så mere "sure/vrede" end andre. ;-D
nov 2003
Dorthe H: Jeg syntes heller ikke man skal svine folk alt for meget til, men de skal da vide at det ikke er accepteret.
Jeg ville selv, gå totalt i baglås, hvis jeg mødte en af mine heste, oprettet et andet sted, med en anden som ejer.
Hvis man læser betingelserne for at oprette en hest her,
så står der medSTORE RØDE bogstaver, at hesten SKAL være din egen, og ALLE billeder, SKAL være af ENS EGEN HEST.
Så jeg syntes man har lov at reagerer, og nogle bliver så mere "sure/vrede" end andre. ;-D
jan 2004
Følger: 15 Følgere: 11 Heste: 4 Emner: 14 Svar: 19
Du må altså kun have en hest herinde hvis det er din egen!!
jan 2004
Følger: 4 Følgere: 2 Emner: 57 Svar: 750
du har oprettet den frieser fordi du godt kunne tænke dig den.. få dig et liv!!!!!
nov 2003
AT DET ER DIN HEST?
Når man snyder, ødelægger man tit sit eget omdømme. Og hvad lige nøjagtigt fik du ud af det?? Andet end vi vil tvivle på dig, med din næste hest.
Jeg syntes det er brænd ærgeligt, at man skal mistænke andre for "stjålne heste" men det viser sig, at der bliver ved, og ved at komme disse heste.
nov 2003
jan 2004
jan 2004
nov 2003
Når der står sådan i reglerne, skal man vel også rette sig sfter det???
jan 2004
feb 2004
Følger: 4 Følgere: 2 Heste: 1 Emner: 15 Svar: 118
Tag da lige og slappe lidt af...
Okay Anika har gjort noget dumt, men hvordan kan I allesammen tillade jer at være dommere. Har I ret til det, fordi I har jeres egen hest at oprette? Jeg synes det er uforskammet at angribe, dømme og udelukke folk, som I ingen kendskab har til. Så længe det ikke går ud over jer selv, så er det åbenbart i orden?
Prøv lige at tag det roligt. Hvis Anika har lyst til at oprette en hest, som måske ikke er hendes, men hun har fået tilladelse til at oprette, så er der ingen her, udover ejeren af sitet, som har ret til at sige hun ikke må.
Hvorfor skal hestefolk rakke ned på hinanden altid? Jeg forstår det ikke.....
jan 2004
Følger: 159 Følgere: 133 Heste: 4 Emner: 46 Svar: 2.325
mindes at have set denne friser oprettet før som falsk...
Friser kalano ER FALSK (beviser)