{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
984 visninger | Oprettet:

Barfod eller alm. smed i nordjylland? {{forumTopicSubject}}

Min hest er en glad barfods, og vi har pt en fantastisk DAEP trimmer, der flyver ind fra England og trimmer hendes hove. Men til august flytter jeg til Ålborg i et år (med hest), og jeg må derfor fiinde en ny trimmer. Er der nogen, der har erfaring med enten en rigtig god smed eller en decideret barfodstrimmer i nordjylland?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Barfod eller alm. smed i nordjylland?
  • #1   18. jul 2010 En barfodstrimmer er ikke min kop te. De er ikke rigtig uddannet, og har kun været fx på et lillekurses en weekend. Vælg en smed, helt klart.

• #2   18. jul 2010 Fredrikke- nu kan man ikke skære dem alle over med en kam, og nogle af dem har studeret anatomi (hovene) og taget kurser svarende til 4-5 år-

Men hvis der sker noget, dækker forsikringen ikke. Det er selvfølgelig et minus, Kender desværre ikke nogen i Jylland, men held og lykke med at finde den rigtige til din hest smiley

• #3   21. jul 2010 FREDERiKKE'THOLSTRUP ii; ~ : Tak for dit svar, men jeg bad ikke om råd til at vælge mellem de to - jeg har vlagt at jeg vil have min hest barfods, og jeg stoler ikke på smede. De lærer næsten ingenting om hestens hovs anatomi og hvordan man skal stimulere denne. Har fået skåret min hest halt af en min omegns bedste smede en gang for meget...

Kommentér på:
Barfod eller alm. smed i nordjylland?

Annonce