300 visninger
|
Oprettet:
Stald Roest - Christina Roest Jensen *
5. feb 2005 Følger: 131 Følgere: 148 Heste: 17 Emner: 42 Svar: 247
5. feb 2005 Følger: 131 Følgere: 148 Heste: 17 Emner: 42 Svar: 247
Saigon skal aflives! {{forumTopicSubject}}
Vores hest Saigon skal aflives på fredag. Han har gigt og forkalkninger i forbenene og er også halt på det ene bagben. Han har været halt siden august sidste år!
Er der andre der har fået jeres hest aflivet? hvordan fik i det gjort?
Hvordan kom i videre?? jeg græder hele tiden og kan slet ikke koncentrere mig om noget som helst.
feb 2005
Følger: 131 Følgere: 148 Heste: 17 Emner: 42 Svar: 247
jan 2006
Følger: 60 Følgere: 58 Heste: 2 Emner: 20 Svar: 890
Jeg fik ham aflivet på den gård han stod på, ude ved vores ridebane hvor han gik og græssede inden. Det var min faste dyrlæge der kom som kender både ham og mig. Det foregik alt sammen stille og roligt og han fik en god død, sov bare stille ind.
Uha hvor jeg ved hvad du går igennem... Jeg græd konstant og ville ingenting bare lukke mig inde og tænke på ham, kunne slet ikke overskue noget. Der er slet ikke plads til at skrive alle de følelser og tanker man går igennem her, kan kun sige at jeg ved hvordan du har det.
Med hensyn til at komme videre er det meget svært. Jeg havde heldigvis en god opbakning fra familie og venner og uden dem ved jeg ikke hvad jeg havde gjort.
Jeg udviklede nogle lidt alternative måder at komme videre på men de virkede for mig. Hvis du har brug for at snakke om det er du meget velkommen til at skrive...
Jeg føler virkelig med dig.
Mange varme tanker herfra
okt 2005
Følger: 143 Følgere: 139 Heste: 1 Emner: 262 Svar: 2.512
Meqet .
jul 2005
Følger: 50 Følgere: 46 Heste: 4 Emner: 60 Svar: 602
Da vi voksede fra vores første pony Lucky, valgte vi at leje hende ud (hun var omkring 25), hvor hun gik og var selskabshest for en anden hest. Hun havde det vidunderligt, og vi besøgte hende ofte. De behandlede hende som var hun et familiemedlem, og de holdt meget af hende.
D. 29/1 2006 ringede de dybt ulykkelige og fortalte at Lucky var blevet aflivet....Hun havde fået det værre og værre de sidste par dage, og lyset i hendes øjne var væk! Hun havde haft besøg af mange forskellige dyrlæger, men de kunne ikke gøre noget, så Lucky blev aflivet. Det var utrolig hårdt at få vide, og min søster og jeg græd og græd og græd. Jeg havde det elndigt, og jeg sov ikke den nat. Jeg valgte alligevel at tage i skole den næste dag, for jeg havde meget brug for at snakke om det. Heldigvis havde jeg en rigtig god ven, der støttede mig meget den dag!
Den efterfølgende weekend besøgte vi Lucky´s "plejefamilie", gav dem en stor buket blomster og et brev. Brevet havde min søster og jeg skrevet og det hjalp mig til at komme videre.
Husk at ingen kan tage minderne fra dig...........
Mange knus og medfølende tanker
feb 2005
Følger: 131 Følgere: 148 Heste: 17 Emner: 42 Svar: 247
Jeg havde bare lige brug for at dele det med nogen
Saigon skal aflives!