{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
548 visninger | Oprettet:

JAH!! SÅDAN!!! ALLERFØRSTE GANG....... {{forumTopicSubject}}

ja!!!! for aller første gang havde min "lille" skat rytter på!!
Og det tog han sq i stiv arm... så det vil jeg lige fortæller lidt om:

Fandang's første rytter.
Jeg havde jo fået sadlet drengen op, og gik ud for at longere ham.
Eller Lise Lotte gjorde.. hehe..
Men så... Lige pludselig smuttede longen ud af hånden på hende.. så kræet travede lige så fint ud på folden (vores ridebane og fold ligger lige op af hinanden, adskilt af et reb der bindes for.) Han løb nok ikke mere end 25 m, så stoppede han lige så fint op og ventede på at jeg kom og hentede ham.
Så overtog jeg longeringen.. Begge volter, alle gangarter.
Så! Skulle vi jo har mig i sadlen..! wee!
satte roligt foden i bøjlen, lagde lidt vøgt i, ingen reaktion, så satte jeg af, og hang over ryggen på ham, stadig ingen reaktion. Så svang jeg mig helt over, og hvad gr drengen?
INGENTING! HAHA! Jeg sad faktisk i sadlen på hingsten Fandango som den første rigtig rytter!!!!!! WOW!!! OG WEEE!!!
Så trak Lise Lotte mig lidt, sad bare let i sadlen, men holdt godt v me knæene, så lige pludselig...
EKSPLODEREDE han! Sprang fremad, op i luften, og galoperede ned i den anden ende af banen, mens han bukkede, lise lotte havde været nød til at slippe longen, for ikke at hive mig af da den kom om på den forkerte side af fandango!. Jeg havde jo travlt me at prøve a stoppe ham (Godt forsøgt men lidt svært når hesten ikke lige ved hvad 'stop!' betyder) Så det endte så med at jeg strøg af da han pludslig stoppede og sprang til siden, samtid..
Kom da op over ryggen på ham nogle gange til. Og han Prøvede da ozz igen at springe fremad. Det er da ozzunderligt og ret foruroligende at hun føgler MED deroppe fra.
Han rejste sig endda på bagbenene én gang. Men kom en sidste gang over sadlen, hoppede selv af, og det var vist sjov nok for i dag..
Hehe.

Så ja.. Jeg var ude og flyve i dag..
Se billderne på hans profil når jeg engang har lagt dem ind...

knuz og kram..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  JAH!! SÅDAN!!! ALLERFØRSTE GANG.......
Kommentér på:
JAH!! SÅDAN!!! ALLERFØRSTE GANG.......

Annonce