{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
643 visninger | Oprettet:

Middel & lav {{forumTopicSubject}}

Hej.
Ville i blive sure over at få middel eller lav?
Nu snakker vi ikke hævn karakter, men en oprigtig bedømmelse.Og ville i give en lav igen hvis i selv fik en? Synes der er alt for mange som giver høj til en hest med 3-4 billeder og ingen tekst. Hos mig så udløser det ikke en høj.
Begrund gerne jeres svar:)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Middel & lav
  • #1   8. jul 2010 'puha, har nok en tilbøjelighed til at give alle heste høj, gider ingen sure miner.. og ja, det er jo rimelig nemt at få fjender her inde, hvad angår det ;-)!
    Har aldrig fået lav, men hvis jeg gjorde ville jeg nok skrive til personen, da jeg på ingen måde synes min profil fortjener det..
    Hvis der næsten ingen billeder er, ingen tekst osv. gider jeg slet ikke bedømme smiley

• #2   8. jul 2010 Jeg giver også selv tit høj til nogle heste som egentlig burde få middel. Synes bare at det burde være ærlige bedømmelser man fik smiley Ja man får desværre hurtigt fjender herinde. Folk er hurtige til at være fremme o forsvars feltet smiley

• #3   8. jul 2010 Middel respektere jeg uden noget.. og jeg giver en fair bedømmelse tilbage uanset hvad min hest får.. lav ville jeg nok spørge hvorfor, da jeg har både mange forskellige billeder og meget tekst, så ville ikke kunne forstå en lav..

• #4   8. jul 2010 Lav ville jeg spørge. Bruger aldrig selv lav, der hopper jeg bare videre.

Middel er fint med mig - det bruger jeg også selv.

• #5   8. jul 2010 jeg går ikk så højt op i det... vil selvfølgelig gern ehave en begrundelse for middel eller lav så man evt kan rette profilen...

Jeg gir kun meget få karaktere og det er somregel hvis hesten fortjener en høj eller X-høj...

• #6   8. jul 2010 ja jeg har skrevet hos snubbi at vis det vil give middel eller lav, så lad hellere vær med at stemme smiley hehe men såden vil jeg BUM BASTA q;

• #7   8. jul 2010 Signe *spider-pig* Nu som Jesus L
    Kan godt lide at du respektere det. Det er jo selvfølgelig også lidt mærligt at få en lav når der er mange billeder osv. Men hvis jeg nu så en hest med meget få billeder og næsten ingen tekst så ville jeg i hvert fald give lav. Så det er jo forskelligt fra hest til hest smiley

• #8   8. jul 2010 Hvis nogle giver mig lav giver jeg alle hendes/hans heste lav, og spørg personen hvofor hende/han har givet lav. Det samme gælder middel, hvis nogle giver mig middel giver jeg lav.. jeg syndes ikke man skal bedømme hvis man vil give lav eller middel, men spørge ind til hvorfor sådan og sådan smiley

• #9   8. jul 2010 Har det fint nok med middel og lav, hvis det er begrundet (:
    vil gerne vide om det er noget der kan rettes eller om de bare ikke kan li min hest (:

• #10   8. jul 2010 Maria Sønderhaven
    Ej okay. Hvorfor ikke spørge ind til det først og så give en fair bedømmelse? Det der er jo en slags hævne karakter.

• #11   8. jul 2010 Dacapo smiley
    Helt enig, det kan jo være at det er konstruktivt smiley

• #12   8. jul 2010 Cecillie: Ja jeg gjorde på et tidspunkt også at jeg gav helt ærlige stemmer.. så var der kun få billeder (ofte utydelige) samt næsten ingen tekst, så gav jeg lav og skrev hvorfor og at fik de flere billeder kunne de skrive og så ville jeg rette..
    Til alle de alm søde musser, som dog ikke sagde mig noget specielt og hvis der fx bare var 8 næsten ens billeder og kort tekst og sådan, ja der gav jeg middel..
    Men man får beskeder hele tiden og piv piv og hævn karektere, så droppede det og nu giver jeg bare kun hvis jeg mener den fortjener høj eller x-høj ellers lader jeg simpelthen bare være med at give..

• #13   8. jul 2010 Marie Sønderhaven Christophersen<3: Så er du ikke moden nok til at give karektere og så burde du nok slå karekter delen fra.. for det du gør er ren hævn og virkelig en grim måde at opføre sig på..

• #14   8. jul 2010 Signe
    Kan jeg egentlig godt forstå. Men det er godt nok utroligt at folk bliver så hurtigt sure osv. smiley Det er næsten ikke til at holde ud

• #15   8. jul 2010 Jeg har fravaglt bedømmelser dda jeg ikke gider det barne pjat her inde smiley Så skriver jeg heller en besked ved hesten og evt skriver hvad der kan ændres ellers hvad der er godt og evt. skrever jeg hvad jeg synes det ville have fortjent hvis jeg havde givet bedømmelser smiley

• #16   8. jul 2010 jeg ville have det fint med at få lav, hvis det var grundet. - men jeg forstår ikke, hvorfor folk bliver sure, hvis man giver deres hest middel?
    Men jeg plejer kun at give høj - ellers bedømmer jeg ikke.

• #17   8. jul 2010 Marie Sønderhaven Christophersen<3. . Det er jo hævne karkter, så er det da bedre at fravægle dem, når man ikke er stor nok til at give en fair igen og ikke kan tåle en lav eller middel. Jeg synes det er en grim måde at opfører sig på med hævn karkter

Hvis nu jeg fx giver en hest på 5 ens uklare billeder og stor set inegn tekst lav. hvorfor skal mine heste som har masser forskellige billeder og meget tekst også have lav, fordi den person med den dårlige prolfil ikke gider gøre noget ud af den?

• #18   8. jul 2010 Cecillie L
    Ja det jo nemlig det (: og den slags kritik kan jeg li smiley

• #19   8. jul 2010 ja hold da op,har i aldrig læst reglerne med at af give karakter herinde, for middel gives ved en almindelig pæn og høj rigtig pæn,x høj utrolig lækker hest:-) mener heller ikke lav skulle være her:-)

• #20   8. jul 2010 Gider ikke give bedømmelser, heller ikke hvis nogle kommenterer og bedømmer mine heste. Det er fint de vil, men jeg gider ikke føle mig forpligtet til at bedømme tilbage. Hvis jeg en sjælend gang imellem bedømmer, giver jeg kun høj eller ekstra høj, gider ikke alt det fis.

• #21   8. jul 2010 Nej det er det ikke.. se det fra NOGLE andrs sider.. F.X En pige som er rigtig glad for sin hest, og sydes det er det bedste, og så en eller anden kommer og siger fuck den er grim, den ligner bare lort??

-hvordan ville i have hvis sagde jeres hest var grim o.s.v

Og så siger i: det er ikke ens betydning med at man syndes den er grim o.s.v bla,bla,bla - men man giver nok ikke lav eller middel hvis man synde hesten er flot..også kommer vi til det med billedkvaliteten og åbenbart ikke nok beskrivelse, kunne det ikke være billede kvarliteten var god på personens pc,det har jeg været ude for. det med i syndes der er for lidt tekst skyldes nok, at for at gøre jer tilfredse skal man jo skrive en hel roman om hesten. Det er jo ikke det nemmeste vel? - hvad hvis man ige har fået hesten?

- Jeg kender også en herinde der har fået middel p.g.a for mange ridebileder!

-Hvad skal man skrive og gøre for at gøre jer tilgredse?

• #23   8. jul 2010 har fravalgt bedømmelser for at undgå det pjat, og så syntes jeg egentlig også at den eneste der skal bedømme min hest, er mig selv, for jeg kender hende bedre end andre, og ser både hendes smukke og mindre smukke sider.

• #25   8. jul 2010 Marie Sønderhaven Christophersen<3: Jeg har endnu ikke oplevet at nogen har skrevet at en hest er grim og ligner lort.. og det er jo heller ikke det vi taler om.. men jeg ville faktisk være ret ligeglad om en eller anden pige herinde syntes min hest var grim.. det bliver min hest hverken grimmere eller dårligere af i mine øjne..
    Alle heste kan jo ikke falde under høj eller ekstra høj, så er der jo ingen grund til andre karektere.. og som en skriver så er middel altså ikke = grim.. det er = en alm hest.. faktisk burde de fleste heste jo have middel.. høj er til de heste der er specielt smukke eller måske specielt inden for den race.. x-høj er til totalt drømme heste..
    Så middel er ikke ment som en dårlig karekter men som midten, det alm.. en sød hest der måske ikke er noget specielt med alm billeder.. men derfor synes ejeren jo at den er den skønneste i verden men det kan man ikke forlange at andre skal..
    Og nej man skal ikke skrive en hel roman.. men en del skriver et ord i hvert feldt og nederst hvor man skal beskrive hesten der sætter de bare en masse kopi ting ind og kæde ting, intet om selve hesten.. man kan da altid skrive et par linier, selv hvis man lige har fået den, om ikke andet kan man jo skrive hvorfor man lige valgte den hest..
    Nogle giver mærkelige karektere (jeg har fx engang fået middel fordi der ikke var ridebilleder.. min hest var 2 år.. men det kunne jeg jo altså kun grine af) men det gør ikke hævn karektere i orden.. du synker ned på et lavere nivue end dem der giver dig en lav karekter hvis du giver lav igen som straf..
    Hvis man ikke tåler at en hest får andet end høj så bør man ikke have karektere slået til..

• #26   8. jul 2010 Tinnie S: Jeg tror ofte folk blokere fordi de er vandt til at blive svinet til og at folk bliver ved og ved.. så tror ikke du skal tage det personligt..
    Egentligt burde lav ikke være der.. for de heste jeg ville give lav er dem der aldrig burde være kommet ind, altså som er klart snyd eller har 2-3 utydelige billeder hvor man ikke engang kan se om det er samme hest.. de bør jo ikke være på et galleri..

• #28   8. jul 2010 Jeg synes at bedømmelserne burde afskaffes. ALLE heste herinde har (forhåbentligt) en ejer, der elsker dem og synes de er er verdens mest fantastiske heste. Hvordan skal andre kunne bedømme dem udfra billeder og tekst. Selv den mest skævbenede, svajryggede, tøndeformede og bæbrune hest kan være den mest kærlige, hengivne, glade og fantastiske ven for et menneske smiley Har selv to af den slags - og jeg elsker dem næsten lige så meget som mine børn.

• #29   8. jul 2010 Jeg synes ikke helt den holder den der med at de fleste heste burde have middel fordi de er almindelige, for lige meget hvor almindelig en hest er så kan der jo godt være gjort meget ud af profilen. Måske har brugeren en god tekst eller har taget mange billeder. Bare fordi man ikke har et kamera der tager de mest fantastiske billeder så kan man jo godt have gjort et godt forsøg og gjort sig umage med sin profil, og så synes jeg at det fortjener mere end en middel ligemeget hvor "kedelig" hesten så er at se på.
    Og jeg synes f. eks. ikke det er nødvendigt at have en lang og uddybende tekst eller en masse gode og forskellige billeder for at få en høj.

Men jeg må da indrømme at jeg også altid giver høj, en gang imellem x-høj hvis jeg ser en hvor jeg bare tænker "wow"! Men jeg bruger ikke lav eller middel da jeg egentlig synes at de fleste fortjener en høj, og skulle jeg falde over en hvor billederne var helt umulige og der ikke var noget tekst, så bedømmer jeg slet ikke. Der er i forvejen nok herinde som overfalder dem med få billeder.
    I det hele taget bedømmer jeg for det meste kun når nogen har bedømt mine heste. Jeg går faktisk ikke så meget op i det smiley

Kommentér på:
Middel & lav

Annonce