Pris på hest? {{forumTopicSubject}}
Ja jeg ved godt det er et lettere kedeligt emne, men jeg vil meget gerne have hjælp til at bestemme evt salgspris på min hest Bobbiesocks May Beauty.
Hun er lige fyldt 5 år her i maj og måler 160, men det tyder på hun stadig vokser en smule. Hun blev først tilredet i august sidste år.
Vi har rykket os meget på det sidste, og hun går nu en stabil LB i dressur og har utroligt nemt ved alle øvelser. Hun er en af de heste hvorpå man efter en halv time har gennemføry alle øvelser til perfektion og tænker "hvad skal vi nu lave..?"
Vi er begyndt at springe (hverken jeg eller hende har sprunget før). Efter vores fjerde springtime springer vi nu baner på 90 cm, med alt træningsfyld. Hun kigger ikke på noget som helst og har fin springteknik.
Vi rider med tredelt bid og ingen former for hjælpetøjler, pisk eller sporer. Har prøvet pisk og sporer for at se hvordan hun ville reagere og hun gik ligeså godt som hun plejede. Hun gør ude sko, og er meget nem at fodre på.
Derudover er hun fantastisk sød og stoler meget på sin rytter. Bliver aldrig bange i skoven og er altid 100% styrbar. Kan tage hende over presseninger, vandløb osv...
For billeder se hendes profil.
Bare et ca. leje eller hvad i ville betale ville være super hjælp tak
okt 2005
Følger: 18 Følgere: 16 Heste: 5 Emner: 27 Svar: 1.355
Den har selvfølgelig størrelsen lidt imod sig, men det skulle nu ikke være noget problem at finde en perfekt lille køber til sådan en hest med sådan et dejligt temperament.
Jeg ville sætte en salgspris, ud fra hvad jeg ved, til 30-40.000 kr. forudsat at hesten ikke har betydelige fejl på røntgen.
okt 2005
Følger: 18 Følgere: 16 Heste: 5 Emner: 27 Svar: 1.355
Folk betaler gerne for et godt temperament og har man ikke intentioner om at vil ride med i de helt store klasser er dette jo en helt perfekt lille sag :0)
jul 2007
Følger: 16 Følgere: 15 Heste: 2 Emner: 6 Svar: 11
Vil hun blive tjekket af dyrlæge inden hun bliver sat til salg??
Pris på hest?