{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.016 visninger | Oprettet:

Part - evt pris for dette ? {{forumTopicSubject}}

Ja, Hva vil I mene jeg kan tage for part på min skønne 4 års ?

Dette har jeg tænkt mig og skrive i ann.. smiley Mangler jeg evt noget ?

Da jeg godt kunne bruge noget "hjælp" søger jeg en der vil komme og ride/nusse min skønne 4 års.

Da jeg desværre ikke ved pærsis hvor meget han har lært, vil jeg gerne være på den sikkere side og have en der har styr på alle de rigtige sinalger (har styr på nogle af dem, men føgler mig ikke sikker uden underviser, da jeg synes det er svært og finde den rigtige undervisere pt) som kan og vil hjælpe mig og ham med at lære ham dem. smiley

Om Rastell
Han er 4 år, her i sidste månede.
Han er ca 160 i stg, måler ham gerne senere, men har dog ikke lige haft tiden til det.
Han kan rides med og uden sadel, på tur(langs trafikket vej) og på bane/hus. Han kan skridt(hvor han er begyndt og søge ned selv), trav og gallop, dog manglere han en masse balance. Så han slår rimelig hurtigt ned i trav igen.

Han er utrolig rolig af en 4 års, god som dagen er lang. Han knytter sig utroligt hurtigt til sin rytter og vil gøre alt som behager ham/hende!

"krav" til evt rytter
Skal have erfarn med ungheste
Passe på ham/udstyret som din egen de dage man har ham
Min ride LA
Overholde sin aftaler

Han står hjemme ved os selv, ved Ugerløse 4350, som ligger mellem Holbæk og Tølløse. Der går bus lige til døren fra både Holbæk og Tølløse, og bus til Ugerløse by hvor man så skal gå 10 min.

Der er skov, man kan ride i 10 her fra. Samt bane og hus for ende af vejen, en km her fra så man både kan skridt for og af til og fra bane/hus.

Prisen snakker vi om. smiley

Håber på og høre fra nogle dejlige hestemennesker der kunne tænke sig og ride unghest. smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Part - evt pris for dette ?
Kommentér på:
Part - evt pris for dette ?

Annonce