{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
836 visninger | Oprettet:

Sarcoider - lidt hjælp? {{forumTopicSubject}}

Min røde hoppe har nogle sarcoider, en forholdsvis stor i gjordlejet og et par tørre rundt omkring. Hun er ikke generet at dette, men dyrelægen har anbefalet noget specielt creme, som jeg selvfølgelig har bestilt, men der ville gå noget tid, inden det var blevet godtkendt. Hvis dette ikke hjælper, skal hun ud og have dem brændt væk på dyreklinikken, sagde de.

Men vil gerne vide, hvad kendskab andre har til dette - gode/dårlige erfaringer...???

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sarcoider - lidt hjælp?
  • #1   17. jun 2010 min hest har haft en og fik noget mærkeligt brunt creme af dyrelægen jeg skulle smøre det med og efter nogle måneder forsvandt det eaf sig selv

• #2   17. jun 2010 Min hest har fået en sarcoid (muligvis, det er ikke testet) på det ene ben. Jeg har fået noget creme der hedder efudix til at smørre på det. Har smurt det i 8 dage, så nu skal han have pause i 8 dage og så skal det smørres igen om 8 dage.
    Om det virker ved jeg først om 2 uger desværre

• #3   17. jun 2010 ok, er godtnok spændt på om det virker, det creme jeg har fået, for må indrømme bliver da noget bekymret, når jeg læser om dem herinde, der har fået deres heste aflivet pga dette. hmmm :S men dyrelægen burde jo vide, hvad han snakker om

• #4   17. jun 2010 Min fik sin brændt væk. DEn sad inde mellem forbenene. Han fik d. brændt væk d. 1. nov og var først i gang sidst i december igen. Det viste sig at det var en drilsk en. Derfor det tog så lang tid. I dag har det lukket sig rigtig pænt, dog har han ikke pels på endnu. Dog troede jeg ikke det ville blive pænt, da det ikke ser særlig pænt ud efter de har brændt det.
    Dyrlægen har siden tilset ham, og han mener bestemt ikke der kommer flere, og hesten mærker virker overhovedt ikke generet af den.

• #5   17. jun 2010 Jeg har smurt Athenes sarcoider med der der dyre creme efudix til 500,- kr. Det gjorde ingen forskel, desværre.

Kommentér på:
Sarcoider - lidt hjælp?

Annonce