{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
921 visninger | Oprettet:

Hybenpulver... {{forumTopicSubject}}

Hejsa alle.
Overvejer at give min hest hybenpulver. Men jeg kunne godt lige tænke mig at høre, hvor I køber det henne og hvad det I køber, koster pr. fodring. Og evt. om der er nogen der har erfaringer med at fodre med dette...
Har hørt at det skulle være lidt af et vidundermiddel.

På forhånd tak for hjælpen smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hybenpulver...
  • #1   16. jun 2010 -hej, jeg bruger hyben men kun i vinter perioden, er yders tilfreds med det, det hjælper med led og giver hesten en fantastisk pels smiley køber mit i fakta til 40 kr pr 400 gr mener jeg det er... om sommeren spiser min dem fra busken af smiley

• #2   16. jun 2010 Nå ja. Jeg glemte at skrive hvorfor jeg overvejer det... Min hest er en traver med en lidt uheldig benstilling, så derfor har han lidt ledproblemer. Desuden har jeg fået at vide, at det skulle have en god effekt på varme, urolige og stressede heste.

• #3   16. jun 2010 Jeg brugte det sammen med hvidløgspulver til min gamle hest, fordi hun havde virkelig dårligt immunforsvar, og det hjalp det rigtig godt til at holde hende rask.. jeg ved selvfølgelig ikke om det var det ene eller det andet der virkede eller en kombination af begge dele.. og jeg turde ikke tage chance med at afprøve da hun havde været rilligt syg.. smiley

jeg brugt den gang det fra blue hors..

Kommentér på:
Hybenpulver...

Annonce