{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
571 visninger | Oprettet:

Melde fra {{forumTopicSubject}}

Jeg har desværre fået sagt ja til at være med på et hold som jeg slet ikke har tid eller råd til.

Jeg ved godt at det er svært for et hold at skulle finde ny rytter og jeg sagde egentlig kun ja, fordi de netop stod og manglede en.
Desværre fik de ikke helt præcist fortalt mig hvor meget tid man skulle ligge af til dette og penge for den sags skyld.
Det koster mig et par 1000 kr at være med på det hold og det er noget som jeg ingen interesse har for.

Kan man tillae sig at melde fra og tænke lidt på sig selv i stedet ?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Melde fra
  • #1   15. jun 2010 det kan du sagtens! smiley
    tid og penge er altid et problem, og jeg mener sagtens du kan tillade dig det!

• #3   15. jun 2010 Selvfølgelig kan du tillade dig at melde fra igen, hvis du ikke synes, det er noget for dig at være medlem af holdet. Jeg er sikker på, dine holdkammerater hellere vil have, du er ærlig og siger fra, end at du forsøger at være med, men kun gør det halvhjertet, hvis du forstår, hvad jeg mener? smiley

• #4   15. jun 2010 Enig med de andre smiley
    Selvfølgelig kan du sige fra smiley

• #5   15. jun 2010 Jeg får bare så dårlig samvittighed og jeg ved at de bliver sure - det gør de nemlig over ingenting.

Det jeg får mest dårlig samvittighed over, er at holdet skal afsted om under 2 uger og det bliver jo svært for dem at finde en ny rytter inden da.

Det har bare kostet alt for meget.
    Trailerlejning: 500 kr
    Diesel: ca. 100 kr pr. træning
    Undervisning: 40 kr pr. gang
    Transport: 1200 kr
    Armbånd: 150 kr
    Boks: 200 kr
    + transport af mig selv og mad derovre .

• #7   15. jun 2010 Den ene på holdet er min bedste veninde .
    Holdlederen er min søsters underviser

Det er folk som jeg gerne skal kunne snakke med igen bagefter og min søster skal med dem til landsfinalerne i stafet spring også .

• #9   15. jun 2010 Tror mit hjerte ender med at gå i stå, hvis jeg ikke gør noget ved det meget hurtigt.
    Sidste uge måtte jeg melde mig syg med stress fra jobbet, fordi jeg tager afsted kl. 7 om morgenen og er hjemme igen 21:30 - uden aftensmad.

Det er muligt at det kun er halvanden uge igen, men det er nu også lang tid, når man har det sådan her

• #11   15. jun 2010 SELVFØLGELIG skal du sige fra..
    Dit liv fungerer ikke med det her og du udsætter dig selv for unødvendigt pres.. Du bliver nødt til at sige fra, så må de blive sure.. Du skal ikke udsætte dig helbred for stress mm. Når det inderst inde slet ikke er noget du vil smiley

• #13   15. jun 2010 Hvad med evt at finde dem en erstatning for dig? Så når du siger har du en ny person klar til dem? smiley

• #14   15. jun 2010 Så når du melder fra*

• #15   15. jun 2010 Det er kvadrillehold, som skal til landsfinalerne på Wilhelmsborg om halvanden uge.

Mit problem er, at jeg ikke kan træne i weekenderne, da min søster er stævnerytter og rider stævner i weekenderne, så derfor er vi nød til at træne 3-4 hverdage .

Andre har også sagt at jeg bør melde fra, da jeg skal tænke på mig selv.

• #17   15. jun 2010 Jeg har allerede sagt til dem, at jeg ikke er med igen næste år, for det interessere mig slet ikke.

Men I skal have tak smiley

• #18   15. jun 2010 Bettemus, nogen gange kunne det altså være rart at du holdte dig fra indlæs du ikke ved noget om..

Christina - når det er så langt ude at du bliver sygemeldt fra dit arbejde så er det fordi der er noget fuldstændigt galt ! Synes du skal melde fra og fortælle hvorfor, - fordi du hverken har midler eller overskud til det, og det går derfor ud over dit privat liv og ikke mindst dit arbejde.
    Tag en dyb indånding og få det overstået idag ! Du skal nok komme til at snakke med dem igen, hvis ikke de vil snakke med dig senere har du da også kun gjort det rigtige.
    Det er en god ting at tænke på andre, men at tilsidesætte sig selv i sådan en grad som du gør her, det er for voldsomt. Forestil dig hvordan du har det næste uge hvis du bliver ved på denne måde...

• #19   15. jun 2010 Christina Lodbjerg
    Er det mest problemet med pengene? For hvad så med at søge tilskud fra jeres klub? smiley
    Hvis du har overskuddet synes jeg du skal tage afsted. Det er en fantastisk oplevelse - har selv været med, både som tilskuer og som deltager. Stemningen derover er fantastisk!

• #20   15. jun 2010 Tak !
    Jeg kan også bare mærke på mig selv, hvordan det kører mig ned.
    & ja, det vil kun være endnu værre i næste uge, hvis jeg ikke får gjort noget ved det !

Jeg bliver stresset blot ved at tænke over hvordan de gerne vil have at vi træner.
    Vi skal afsted fredag eftermiddag og derfor vil de gerne have at vi træner fredag morgen, men da jeg skal møde på arbejde kl. 8, mente de at vi så godt kunne træne kl. halv 7 om morgenen.
    Dett vil betyde at jeg skal op kl. 5 og ikke har mulighed for bad, inden jeg skal sidde på et advokat kontor i 8 timer smiley

• #21   15. jun 2010 synes du skal melde fra og fortælle hvorfor.. At i skal træne så tidligt og du ikke kan nå at gå i bad , det er at de tænker total uhensigtsmæssigt og slet ikke på dig, og hvordan det passer ind i dit program..
    Det er jo bare at melde fra og sige hvorfor, og at træne på fredag, for derefter at sidde træt på sit abejde og lugte af hest som ikke kun genere evt dem omkring dig, men ikke mindst dig..
    Meld fra, og du undgår mange flere sygedage så du kan få det godt igen.

• #22   15. jun 2010 De lyder ret seriøse - og lidt som om de forventer for meget. Synes du skal sige det som det er - heller nu end at vente.
    Lyder helt vanvittigt at træne så tidligt :S

• #23   15. jun 2010 Jeg må sætte mig ned, når jeg kommer hjem idag og sende en mail rundt til dem alle om hvordan det står til og at vi må finde en løsning ellers må jeg melde fra, da jeg ikke kan klare det ellers.

Tak !

Kommentér på:
Melde fra

Annonce