{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
625 visninger | Oprettet:

.at gøre grin med heste ! {{forumTopicSubject}}

Hej.
Egentlig ikke fordi, det generer mig, men en fra min klasse (<b>klamme Rise</b>), gør grin medd heste og ridning. Han siger, at han har en shetlænder der hedder Bølle og en anden en, der hedder Buller. Og så overvejer han at købe en der hedder Sorte Per.

Egentlig er det sjovt at høre på, for det generer skam ikke mig ?! smiley
Men lit syg en humor, har man vel, når man hedder Rise ! smiley

Har I prøvet det samme, uden at det generer dig ?

Kram og vrinsk !

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  .at gøre grin med heste !
  • #1   14. mar 2006 jeg er ligeglad med hva folk syntes..

jeg elsker heste .. og det er min mening mens andre har deres.

• #2   14. mar 2006 nææ..
    Det er sq træls.. Men det behøver de (fjolser) Jo ikke vide, vel? smiley

• #3   14. mar 2006 Sådan har jeg det også ! smiley

• #4   14. mar 2006 Ved ikke om det er træels, ¨˜°º•Nienna of Dorthoniont¤•º°˜¨ J, men det er ihvertfald mærkeligt at øre på ! ;D

• #5   14. mar 2006 Det er da okay, hvis ikke han er så vild med heste ;p. hehe . jeg ville bare ikke selv gøre det, men den " spøg " som du skrev er sleeeeet ikke slem :).

• #6   14. mar 2006 Nej, hihi. Jeg morede mig faktisk. Og ved ikke om der er nogen der får Wendy, men måske er der en tekst han har skrevet, med navnet Lotte Nielsen.

• #7   14. mar 2006 AstridElskerSinDresurMille<3 W :
    Det er bare noget pis han fyrer ud ! smiley

• #8   14. mar 2006 ja.. det er faktisk lidt sært at høre/se på deres sære forsøg på at ligne en hest og rytter. Men det er de fleste så i hvertfald holdt op med siden, vi var på landbrugsskolen, hvor vi så kunne vælge et linjefag (self valgte jeg jo hest.. heheh) Så skulle vi jo ride, og jeg tror nok der var nogle styker der blev noet så imponerede over hvor let det så ud for mig, men hvor sært det så var for dem. hehe..

• #10   14. mar 2006 hehe, okay smiley

• #11   14. mar 2006 Det gør de ikke i min klasse ! smiley

• #12   14. mar 2006 Har prøvet at blive drillet og en fra min klasse har også..
    de driller ikk mig mere for eg er ligeglad for jeg er stolt over min sport, min hest og det miljø jeg er kommet ind i..!

jeg syntes dem der lader mig genere, de ikke er så meget interesseret i det de laver og burde bruge lidt tid på at tænke over det... for hvis mna er ligeglad så er det fordi man er stolt...

• #13   14. mar 2006 Især drenge er slemme til det med heste. Man er bare kikset og tøset og irriterende, hvis man rider. Der kan faktisk være de grælleste fordomme ved ridning !

• #14   14. mar 2006 Det er ligesom at ryge ! Folk der ikke ryger, forstår ikke hvorfor de gør det ?!

..er det ikke lidt ?

• #15   14. mar 2006 JA, Mille.
    ! ;D

• #16   14. mar 2006 Hihi, forstod ikke din næstesidste besked ang. rygning, Ellen - prøv at omformulere ? smiley

• #17   14. mar 2006 Heh, synes det er ret sjovt med 'Andens' sang 'Du er min store kærlighed' og andre lignende ting...

<b>Men</b>
    Jeg har jo lige solgt bella, og min matematiklære spurgte så hvorfor jeg ikke var i skole den dag. Jeg sagde så at det var fordi jeg skulle tage afsked med min hest... Han hørte det som om at jeg skulle til aflivelse med den, hvorefter alle drenge i klassen rejste sig og jublede - fordi en heste var død!!!?? Det generede mig ikke, for den var jo ikke død.... Men kan ikke lige se de fede ved det??

Min matematik lærer begyndte derefter at spørger om hvorlangtid den skulle hænge på slagteriet før blodet var løbet fra, og om den skulle skæres ud! - kun for at provokere!! F*uck hvor blev jeg gal på ham, hvis den nu var død havde jeg sguda brudt fuldstændig sammen!!

• #18   14. mar 2006 Sofie: Din klasse og matematiklærer er simpelthen DUMME i deres hoveder!

• #19   14. mar 2006 Heh ja, ved ikk hvad det er for en opførdsel ?!

• #21   14. mar 2006 hmm.. har ik noget i mod det...
    Men en ting jeg ikke kan klare, er når folk ikke kan li ens hest, hvis ik den har en go´ stamtavle og har kostet over 50.000 kr. .. HALLO det jo ik stamtavlen man skal ride på...

Ikk fordi jeg har noget imod dem der giver mange penge for deres heste...
    Det jo deres penge.. MEN de skal sku ik komme og kritiserer (staves?) mine heste... bare fordi de ikke har stamtavle.. altså.. éhhh.. har simpel hen haft så mange problemer på den rideskole jeg gik på...
    De havde et problem med Travheste... =/ og heste som havde kostet under, i hvert fald 20.000...

Er der nogen der har det på samme måde??
    Eller har oplevet det samme???

• #22   14. mar 2006 Altså det bedste man kan gøre når folk gør grin med/gener heste eller sporten i det hele taget er jo bare at ignorere det..

Det kan dog bare være satans svært..

Det kommer selvfølgelig også an på hvordan det lige foregår.. havde jeg været ude for en situation ligesom ¬SºFIE « var jeg nok blevet vildt rasende..

Havde kraftedme henvendt mig til skoelens ledelse.. Selvom hesten (heldigvis) ikke er død kan han bare overhovedet ike tillade sig at fyre sådan noget pis af mand..

Louise O *16* - Team Trav:

Kender alt for godt det der med ikke lige at have en heste der har kostet en million.. Eller noget..

Min fuldbldshoppe har godt nok fuld stamtavle, men nej hvor er vi bare ofte blevet rakket ned ude til dressurstævnerne fordi hun er så lille og fordi ikke alle syntes at fuldblod hører hjemme på dressurbanen...

Det bedste jeg ved er bare når min hoppe så går som en stjerne og tæver alle de andre møgkrikker som folk har betalt flere hundrede tusind for..

Heldigvis har holdningen til fuldblod dog ændret sig meget de sidste par år.. Nu kan flk jo nærmest ikke få avlet nok fuldblod ind i deres mega tunge hesteracer...

Kommentér på:
.at gøre grin med heste !

Annonce