{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
447 visninger | Oprettet:

hvad har i lavet idag ? {{forumTopicSubject}}

har nogle været til stævne, eller bare lavet et eller andet hygge med jeres hypper ?

jeg er liige kommet hjem fra min hyp. Hun står opstaldet hos en veninde.. hun har selv to hypper... idag var det min tur til at ordne bokse, lukke ind og fodre.. =)

Efter jeg havde ordnet bokse og lukket deres heste ind, så løb jeg lidt rundt og hyggede med wariant... <33 hun er såååå dejligt og hun er så nem at være sammen med.... jeg GLÆDER mig sådan til vejret bliver bedre, så jeg selv kan cykle derud (5-7km) ... De har ik nogen ride-bane (endnu) men det kommer her til foråret... det bliver dejligt.... Glæder mig bare til at komme sådan rigtig i gang med at træne og lege med hende, så jeg kan lærer hende 110% a kende og blive rigtig gode venner med hende..... For hun er så skøøøn og jeg er lidt ked af, at vejret er lidt dumt, for de bagerste folde står under vand og de plejer jeg at bruge som bane... og nu har der lii været terminsprøver, og jeg har været syg en uge (er stadig lidt syg) så jeg føler ik jeg har brugt ordentlig tid på hende... smiley GLÆDER mig bare til at kunne gøre det godt igen.... hehe.. for hun er virkelig en dejlig hyp, ved med sikkerhed at jeg ikke kommet til at fortryde hende, for e l s k e r hende SÅ meget.. <33

Lige nu kan jeg bare ikke vente =) hehe... ...

hehe men hvordan er jeres dag gået , lavet noed sjovt ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvad har i lavet idag ?
Kommentér på:
hvad har i lavet idag ?

Annonce