{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
757 visninger | Oprettet:

Ejerskifte, nye regler? {{forumTopicSubject}}

Jeg har lige købt ny hest i går, og fik ved samme lejlighed skrevet mit navn på som den nye ejer af hesten og den forrige ejers underskrift på dette, på ejercertifikatet.
Men har hørt noget med, at der er kommet nye regler for registrering af ejerskifte.

Mit spørgsmål er så om jeg bare skal sende dette ejercertifikat ind sammen med hestepasset , eller om det er nødvendigt at medsende denne formular:

(link fjernet)

Det ville nemlig kræve lidt besvær.

Håber nogen ved noget om det..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ejerskifte, nye regler?
  • #1   31. maj 2010 Jeg har lige selv sendt mit ejercertifikat ind, og sendte kun den uden hestepasset, også retter de det, sender til tilbage til dig, og sender dig en kvittering hvor du kan indbetale 95kr for det smiley

• #2   31. maj 2010 det kommer an på om der i forvejen er Medicinsider i hestepasset... HVIS det ikke er i passet kan du ligesågodt sende det samlet, for at få passet opdateret... ellers er det kun ejercerticifikatet der skal sendes ind...

(reglerne er ikke nye, det er de samme som før, det skal bare overholdes ordenligt... )

• #3   31. maj 2010 Jo, reglerne er nye. Før skulle man ikke registrere ejerskifte, bare skrive det på ejercertifikatet.

Så det eneste jeg skal vide om man med de nye regler skal bruge den der blanket, eller om jeg bare kan sende det underskrevne ejercertifikat ind ...? smiley

Kommentér på:
Ejerskifte, nye regler?

Annonce