781 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

sadel - mål sadel - mål

jeg ville gerne vide , jeg har en pony som jeg har haft i fire fem år nu. Jeg fik sadel og hovedetøj med til ham, men hovedetøj har jeg købt nyt af , nu ville jeg så gerne ud og se om jeg kan finde en ny sadel en spring sadel til når jeg skal springe ham. så tænkte på hvordan man kan måle og se hvad tommer og bom det er sadlen er ikke så god til sådan noget? Aner ikke hvad den sadel er jeg har nu er ?

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Take down chandelier and a wall lamp 500 kr.
  • Hjælp til rep af kanttråd til robot plæneklipper 600 kr.
  • Opsætning af håndvaskamatur 500 kr.
  • Find fejl11 på opvaskemaskine 250 kr.
  • VVS-installatører 1.950 kr.
  • Installation af nyt tv 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  sadel - mål
  • #1   30. maj 2010 Tommerne skal groft sagt passe til størrelsen på din popo. Den må dog heller ikke være for lang til hesten.

Bomvidden - står der ikke et nummer under sadelklappen et sted? Ellers så prøv at låne en sadel der passer i bomvidden, og så tag den derfra smiley Evt. et par stykker, så du kan få en ca idé om, hvilken han skal have.

• #2   30. maj 2010 HA: Hvad er det nu helt præcis at bomvidden er ???
    Har glemt det lige nu, jeg blander pt alt muligt rundt smiley Jeg ville prøve og kigge efter det , hvor står det henne på din (; ??

• #3   30. maj 2010 Hvis du har haft ponyen i 4-5 år så er der ingen garenti for at den sadel du fik med overhoved passer mere.. en sadel bør tjekkes af en sadelmager ca 1 gang om året da ponyen ændre sig, samt ulden i sadlen falder sammen og evt klumper med tiden..
    Så jeg ville få en sadelmager ud og få hjælp, en forkert sadel kan ødelægge din pony..
    Og det er svært at finde en sadel der passer hvis man ikke ved en masse om det.. tommerne er størrelsen på din bagdel.. men sadlen må ikke være for lang.. copfjernet skal passe i bredden, kammeret skal passe, puderne skal passe i formen og det samme skal bommen og sadlen skal ligge i ligevægt..

• #4   30. maj 2010 Bomvidden er bredden på bommen i sadlen smiley

Det er om den skal have smal, mellem eller bred bom - eller et sted imellem smiley

Du gør klogest i, at få en sadelmager ud. Så kan I sammen finde en sadel der ligger godt på din pony, som du også sidder godt i smiley

Kommentér på:
sadel - mål

Annonce