{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Build-up vs. Linamix??
  • #1   30. maj 2010 min pony er ikke så let at holde huld på, og jeg giver ham ganske almindelig rapsolie i maden ud over jahrling-pellets (eggersmann) og lucerne. Ca 2,5dl om dagen fordelt på 2 måltider
    Det fungerer godt og han spiser det gerne

• #2   30. maj 2010 Tak for svar, men det er kun disse to produkter jeg ønsker at høre om. kender dem hver i sær, men har selv kun brugt linamix, men vil gerne høre fra folk der har erfaring i begge produkter, og hvilket produkt de bedst kan anbefale til sådan en type hest som jeg har beskrevet.

• #3   31. maj 2010 Jeg har prøvet begge til min hoppe. Se mit album med hende fra før til for 3 mdr. siden.
    Jeg startede med build up, da de anbefalede mig det. Efter 6 mdr. og ingen forandring, foreslog en veninde mig lina mix. Ca. 6 uger efter begyndte man at ane forandring, det har virket rigtig godt til hende. Hun var helt afpillet, den dag idag er hun i normal foderstand og har nemt ved at holde huld med lidt Lina mix. Kan varmt anbefale det - i vinterperioden får hun lidt olie oveni smiley

Kommentér på:
Build-up vs. Linamix??

Annonce