{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.952 visninger | Oprettet:

Opstaldning nær KBH? {{forumTopicSubject}}

Hej hg smiley
Jeg står i den situation, at jeg leder efter et andet opstaldningssted til min hest, da der hvor han står nu, ikke er de store faciliteter. Kun en ridebane med græs i midten og så en skov og en mose, man kan ride i. Men da jeg ikke længere kun vil være skovtursrytter, er det nok ikke lige stedet for mig mere.

Jeg vil gerne et sted hen, hvor der er et godt miljø og søde mennesker. Det skal ikke være for langt væk fra Herlev, da jeg så skal bruge mange penge på transport, men det må godt tage 30-45 min at komme derhen med bus/tog. Det skal være muligt at komme dertil med offentlig transport.
Der SKAL være en god ridebane og meget gerne et ridehus. Ellers SKAL der være et ridehus i nærheden, som man kan købe ridehuskort til.
Der SKAL også være gode ridemuligheder, så jeg også stadig kan ride ture. Gerne en skov eller mose.
Det må meget gerne være løsdrift, ellers SKAL hestene på fold hver dag, så længe som muligt. Men ikke under 6 timer.
Det må maks koste omkring de 1500 kr/mdr for en 1'er pony med fuldpas (ja, ved godt det måske kan være svært at finde et sted i KBH området med de faciliteter til den pris). Jeg betaler selv alle udgifter, og da jeg ikke har de store indtægter, må det ikke være meget dyrere end de 1500.

Håber der er nogle, der kender et sted i KBH området, som passer nogenlunde til min beskrivelse smiley I må meget gerne linke evt. hjemmeside ellers nummer eller e-mail adresse (;

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Opstaldning nær KBH?
Kommentér på:
Opstaldning nær KBH?

Annonce