{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sadler stjålet i Beder ved Århus
  • #1   22. maj 2010 Hej - du kan tro at jeg daglig tjekker de steder jeg kender til for, at se om der kommer nogle sadler til salg af samme mærke - ja syntes det er ekstra træls når det endelig er blevet super vejr så skulle stå og intet at gøre, da det jo tager tid inden forsikringen udbetaler erstatningen, så skal sadlen forbi en sadelmager, heldigvis er vores sadelmager også vores underviser så hun er tit i stalden så det kommer til, at gå hurtigere, men alligevel.......

• #2   23. maj 2010 Hej - nej desværre var der ikke nogle skrammer eller mærker, den havde lidt slitage ved bøjlerne, men det har mange jo desværre efter slid fra remmene.
    Jeg tror ikke at det var en der var bekendt med stedet, da der vist er flere i området der har haft besøg af uventet "gæster" den nat.
    Øv øv øv og vi havde regnet med dressur kursus igår, som vi heldigvis alligevel fortsatte med, men det er jo ikke det samme når man ikke kan ride..... Heldigvis ville vores sadelmager/underviser tage nogle sadler med i næste weekend så vi kunne komme igang med, at se om der ville være andre sadler vi kan bruge

• #3   23. maj 2010 Vi har været rundt på alle gårde i nærheden - sagt det til vores smed som også har flere opstaldningsteder og sagt at de skal lade ordet flyve videre - vi har indset at vi nok aldrig ser dem igen, men ved at lade ordet flyve og sætte opslag op så hjælper vi andre med at undgå tyveri hos dem også

• #4   26. maj 2010 Som plaster på såret dækker min forsikring heldigvis det hel.... så selvom det har været surt er der da lys i tunlen forude

Kommentér på:
Sadler stjålet i Beder ved Århus

Annonce