{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
725 visninger | Oprettet:

Sæt pris på hvad du har. {{forumTopicSubject}}

Ja jeg fik lige lyst til at ride en tur i aften på Frida, ned til vandet og ride ved solnedgangen, selvom det tager en evig kamp, og vi plejer at ende med at blive uvenner.
Nu vil jeg gøre alt for den kamp, men nu kan jeg ikke længere, pga. min ryg.

Kender i det ikke, der nogen ting man først sætter pris på, når det for sent?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sæt pris på hvad du har.
  • #3   20. maj 2010 ridning er da godt for ryggen?
    ved self ikke hvad du lider af, men i langt de fleste tilfælde er ridning jo godt.

det er hårdt og gør ondt indtil ryggen er trænet og vendet til det..

Jeg ved da med mig selv, at min ryg var meget stiv og øm de første måneder efter jeg startede med at ride igen, efter et brud på en ryghvirvel. og den kan stadig drille lidt ind i mellem, selvom jeg har redet i over et halvt år nu efter skaden.

• #4   20. maj 2010 Hvis man har prøvet at miste noget man holder UBESKRIVELIGT MEGET af , lære man også at HOLD EKSTRA meget af det man har nu og her ! har jeg i hvert fald lært og er lykkelig hverdag jeg for lov til at være sammen med dem jeg elsker og holder af smiley

• #5   20. maj 2010 janni. Min fysioterapeut siger jeg ikke må, og håber da han ved hvad han snakker om .. Jeg troed nemlig også det var godt.
    Team horse in harmony . Jeg ville gerne have trukket men det kommer ihvertfald til at tage en time hver vej,hvis ikke mere. Så det bliver bare en tur i skoven.

• #6   20. maj 2010 okay, det var da rigtig træls..

hvad er der med din ryg siden du ikke må ride?

• #7   20. maj 2010 janni. Det ved man ikke helt endnu. Jeg må bare ikke lavet noget der kan provokere til smerte, og det gør ridning. Jeg kommer måske til at ride igen, men det bliver ikke foreløbig.

• #9   20. maj 2010 okay, rigtig øv smiley

håber da det bedste for dig!

Kommentér på:
Sæt pris på hvad du har.

Annonce