{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.019 visninger | Oprettet:

jeg er så sur!!! {{forumTopicSubject}}

Jeg har sat min hest til salg her inde, og har så en tidligere veninde, der bare skriver til alle dem som er intra i ham, hun skriver hvad jeg gav for hesten, og at den ikke er blevet en skid bedre! Jeg kan ikke beskrive hvor gal jeg er! Synes simpelthen at det er for lavt at synke!! Ved næsten ikke hvad jeg skal stille op!! Hvad ville i gøre i min situation?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  jeg er så sur!!!
  • #1   7. maj 2010 jeg ville bede hende lade være. det er jo din hest og dit salg, og så ellers slette hendes kommentarer... synes også det er for lavt at synke for din veninde. hun skal ikke blande sig i dit salg, og da slet ikke på en negativ måde!
    måske hun er misundelig? det kan være en grim ting...

• #2   7. maj 2010 Jeg ville skrive til veninden hun skal blande sig udenom salget og det er dig der ved om den er blevet bedre eller ej for den kan ikke bedommes nedefra med oppe fra sadlen af :o)

• #3   7. maj 2010 Først og fremmest ville jeg skrotte hende som veninde smiley

Og så ville jeg bede hende holde sin kæft for hun skal ikke blande sig.
    Og så ville jeg sætte den til salg et andet sted hvor hun ikke kan skrive til folk, som f.eks heste-nettet og ridehesten.com

• #4   7. maj 2010 lige mine ord MariaBach&Monuque

• #5   7. maj 2010 Jeg har slette hendes kommentar.. og har bedt hende om at blande sig uden om, men når hun så begynder at skrive til kunderne privat, så er det sku for meget. hun er en snot hamrende forkælet møj tøs (staves??) og jeg er så sur på hende. >Har bare såp meget lyst til at sætte hende på plads en gang for alle.. Men gider ikke og synke så lavt som hende, men ville alligevel gerne sætte hende på plads! Det er ikke første gang hun skal skabe sig, det her er bare typisk hende!!

• #6   7. maj 2010
    du kan evt lave din ann. så folk ikke kan skrive i den, men skal skrive privat (det er jo en af de nye ting herinde at man kan det) så ved hun ikke hvem der evt er int. og kan ikke forpurre handlen.

Sikke dog en misundelig veninde at have.. folk betaler jo nok ikke mere for den end de vil?, så det er da ligegyldigt hvad du har givet.

• #7   7. maj 2010 Jeg ville have sat hende pa plads:-). men jeg viser en af mine veninder som leder efter hest din hest sa det kan vaere der er en der ringer her en af dagne hihi:-). Hun soger rigtigt meget hest:o). hun er vant til og spring noget LA - MB pa hendes gamle pony:-)

• #8   7. maj 2010 drop hende dog? hun er da intet værd at samle på, sådan en møgtøs.

• #9   7. maj 2010 Dorthe og Jilke W - du har da en god pointe der smiley

Lav annoncen så folk skal skrive pb til dig, så kan hun ikke blande sig

• #10   7. maj 2010 Hehe det vidste jeg ikke men det går jeg da lige ind og laver om med det samme!! Tak for hjælpen. Og det skal lige siges at hun er droppet. Som sagt er det ikke første gang at hun laver ballade,men det er bare super træls at man har hjulpet hende så meget, lyttet til hende og været der for hende, og det her er så den tak man får! Men jeg er ikke en pige der lader mig slå ud af sådan noget her, er som sagt bare utrolig vred på hende.!

• #12   7. maj 2010 useriøse hendvendelser er ikke tillandt herinde, så du kan nok godt give en udstemme

Kommentér på:
jeg er så sur!!!

Annonce