leggins væk? :/ {{forumTopicSubject}}
Det startede med at jeg sidste tirsdag sprang på min hest, og da jeg var færdig lagde jeg alt ind i skabet.
Jeg skulle på weekend tur med min veninde så derfor fk jeg en pige til at passe min hest og hun fk nøglen til mit skab, så da jeg her igår ville ud og ride kan jeg ikke finde mine leggins. Jeg har snakket med hende der passede min hest om det, og hun siger at hun ikke har rørt dem, og det er hun 100% sikker på. Så snakkede jeg med alle i stalden om de havde set dem, men det havde de så heller ikke.
Ved godt i måske syntes det er ldt latterligt, eftersom det bare er leggins, men jeg bruger dem hverdag når jeg ridder og de har alligevel kostet mig 700 kr.
Nå men så efter jeg fk snakket med de andre i stalden er der en der kommer og siger at der var en pige som var om lørdagen for at hente hendes hest og flytte hende. Det skal lige siges at Det var en shetlænder hun hentede. Hun flytter så ponyen ud til hendes nye hest som hun lige har købt.
Så tænkte jeg:;
- gad vide om hun har taget dem med, eftersom hun var ret så sur på gården
- Om jeg skal kræve penge eller lign fra hende der passede mn hest
- HJÆLP!
aner ikk hvad jeg skal gøre ved det, men det pisser mig bare utrolig godt af!
mar 2005
Følger: 16 Følgere: 27 Heste: 5 Emner: 119 Svar: 8.410
Du kan jo spørge pænt om hun er kommet til at tage dem med hjem
jan 2008
Følger: 78 Følgere: 78 Heste: 2 Emner: 38 Svar: 188
Men det er nu mere fordi at hun har jo haft nøglen til mit skab, hun havde ansvaret hvis man kan sige det sådan.
mar 2004
Følger: 70 Følgere: 70 Heste: 6 Emner: 18 Svar: 323
jan 2008
mar 2005
Følger: 16 Følgere: 27 Heste: 5 Emner: 119 Svar: 8.410
Man kan ikke kræve penge uden beviser
sep 2007
Følger: 128 Følgere: 124 Heste: 4 Emner: 81 Svar: 396
Men eftersom du ikke har noget konkret bevis på, at hun har taget legginsne, så kan du ikke gøre noget.
Jeg ville sætte en seddel med efterlysning op, det kan jo også været, at nogen har forvekslet dem med deres egne.
Men eftersom du har haft hende til at pase din hest, og ikke har nogen konkret aftale, hvis nogle af dine ting bortkommer, så kan du intet gøre.
MEn desværre er det jo også risikoen ved, at lade andre passe ens hest, og låne ens ting..
Håber du finder ud af noget...
Mvh Anne
jan 2008
mar 2004
Følger: 70 Følgere: 70 Heste: 6 Emner: 18 Svar: 323
apr 2010
Følger: 2 Følgere: 2 Heste: 3 Emner: 38 Svar: 500
okt 2004
Følger: 59 Følgere: 57 Heste: 7 Emner: 183 Svar: 3.976
leggins væk? :/