{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
723 visninger | Oprettet:

Skifter pludseli farve - hvilken hest? {{forumTopicSubject}}

Hver morgen når jeg kører i skole, kommer jeg forbi to kæmpe store heste, som jeg egentlig troede var Jyder. De er røde og har begge sort man og mega hovskæg. Men det sjove er at den ene af dem næsten fra den ene dag til den anden skifter farve fra rød til grå? Jeg synes det er mærkeligt at det kan lade sig gøre... :). Den er super flot som grå, men Jyder er da ikke grå, er de?
Hvad dælen er det for en speciel hest? smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skifter pludseli farve - hvilken hest?
  • #1   2. maj 2010 Det er nok en belgier.
    En jyde er røde med lys man og hale. smiley

Og en jeg har købt pony ved, har en belgierhoppe, der før var rød og hun har sort man og hale, hun er nu mest grå.

• #2   2. maj 2010 Team DeCoyit! Aladar, Rufus, & Tania! Rasse savnes I:
    Du har sikkert ret. Jeg synes alle de der kæmper ligner hinanden, så jeg er ikke god til at holde styr på dem. smiley
    Men det er virkelig mærkelig at den skifter farve sådan lige pludselig? Jeg lå også mærke til det sidste år, at den pludselig var blevet grå - jeg troede egentlig det var en ny hest. smiley

• #3   2. maj 2010 Nogle har tildens til at vinterpelsen er mørkere eller i en anden farve, og om sommeren er de lysere. smiley
    Min lille Aladar er en del mørkere med vinterpels eller med sommerpels.

Det er egentlig ikke så mærkeligt, når man fra naturens side, og som hest gerne vil være kølere om sommeren og den lyse farve hjælper en del, og så have en mørk farve om vinteren der tiltrækker solens varme i de kolde vinterdage.

• #4   2. maj 2010 Team DeCoyit! Aladar, Rufus, & Tania! Rasse savnes:
    Jeg kan godt se det smarte i det. Min egen hest er også mere brun om sommeren fremfor sort. Men jeg synes bare det er sjovt at den hest skifter fra totalt rød til totalt grå på et par dage. smiley

• #5   2. maj 2010 jyder kan da være alle mulig farver ikke kun rød..

Kommentér på:
Skifter pludseli farve - hvilken hest?

Annonce