Ökozon? virker det {{forumTopicSubject}}
Hej HG'er
Jeg har en islænder der lider af slem sommereksem og jeg har hørt om produktet ökozon til behandling deraf, men som så mange andre produkter jeg har købt frygter jeg at det ikke hjælper en ....! Defor vil jeg høre jer om i har effaringer med produktet og jeg vil gerne have svar på følgende spørgsmål:
-hvad indeholder pakken?
-Hvordan benyttes produkterne og hvor ofte behandler man med det?
- hvor dyrt er det? og hvor køber man det?
- og sidst, men ikke mindst har det haft virkning på jeres heste? og har det forbedret sygdommen for jeres år for år som nogle siger?
Håber virkelig i kan hjælpe med at besvare dette, er så frustreret og vil gøre alt for at min lille pige får det bedre igen, og vil ikke sætte hende på binyrebarkhormon endnu hvis der er en anden og mindre risikabel udvej.
okt 2005
Følger: 4 Følgere: 15 Heste: 3 Emner: 153 Svar: 3.551
feb 2008
Følger: 13 Følgere: 11 Heste: 2 Emner: 38 Svar: 402
feb 2008
Følger: 13 Følgere: 11 Heste: 2 Emner: 38 Svar: 402
Er der ingen herinde der har effaring med ökozon?
aug 2008
Følger: 7 Følgere: 5 Heste: 1 Emner: 10 Svar: 354
Skriv meget gerne tilbage, hvis du beslutter dig for at prøve det, og om det virker
nov 2007
Følger: 33 Følgere: 55 Heste: 7 Emner: 23 Svar: 320
Den indholder nogle kiks, crem, shampo,pulver og noget urte noget de skal have i munden og koster ca 2700kr så har du til en hel sæson :0)
Det kræver du smøre lidt hver dag, foder med kiks(som trappes ned) vasker med spec shampoen og gir urterne hver dag. Du får så til gengæld en pæn hest og afslapet hest, som ikke stresser og klør sig.
Vi køber det ved hyldal rideudstyr i Åbenrå :0)
Håber det gav lidt svar på dine spørgsmål.
Ökozon? virker det