{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
779 visninger | Oprettet:

Henting til konfirmation - hjælp, tak! {{forumTopicSubject}}

Jeg sidder her og skal konfirmeres om 10 dage(d. 2 maj!!:D)

Jeg bliver hentet af Betto/Whitey, og jeg skal jo gøre hende fin dagen inden smiley

Jeg skal vaske hende dagen inden og strigle hende godt igennem og gå en lille tur med hende.

Også giver jeg hende x-tra godter og lader hende få en god nats søvn !!:D

- MEEN!! jeg ved slet ikke hvad mere jeg skal gøre? o; hun har en rød grime, fordi jeg synes det passede til hende. Men jeg aner slet ikke hvad jeg mere kan gøre. Det er jo lidt "kedeligt" at bare se hende komme(udseendsmæssigt altså, jeg er SÅ GLAD FORDI HUN KOMMER <333)

- et tæppe tror jeg sagtens jeg kan få(som hun SKAL bruge, for ellers bliver kjolen beskidt!s;) men ellers er jeg blank.

Har i nogle gode idéer? Jeg er lidt imod knopper, da hun er så tyk -.- xD og har en tyk tyk manke, så er slet ikke sikker på det vil klæde hende smiley

I kan se hende på min profil!:D

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Henting til konfirmation - hjælp, tak!
  • #1   22. apr 2010 Kan du ikke putte noget bånd om halsen på den?(:

• #3   22. apr 2010 ja et flot bredt hvidt bånd, der matcher din kjole omkring halsen på hende, ligesom de æresbånd hestene får på roskilde dyrskue... det ville være super flot... og stort tillykke da...

• #4   23. apr 2010 Ej, hvor bliver det sødt smiley Du kunne måske købe nogle hvide sløjfer med elastik i, som man bruger til at sætte oven på knopper. Så kunne du bare flette f.eks. 5 små fletninger fordelt i manen og så lade resten hænge løst, og så sætte sløjferne i enderne af fletningen. Jeg ved ikke om du helt kan følge mig, men jeg tror det bliver super flot...

Kommentér på:
Henting til konfirmation - hjælp, tak!

Annonce