Harry Potter fans!! Harry Potter fans!!
Er der ikke nogle harry potter interesserede herinde..;)?
Skal lave nogle engelsk opgaver om den første bog, men jeg kan intet huske fra den for harry potter siger mig absolut ingenting! HJÆLP!
Beskriv de fire kollegier
Beskriv en eller flere personer fra bogen
Giv et kort resume af harry potter og de vise sten
Må gerne være på dansk så skal jeg nok selv oversætte..;)
sep 2005
Følger: 57 Følgere: 52 Heste: 3 Emner: 137 Svar: 805
Læser ellers meget bare ikke fantasy
jan 2005
Følger: 38 Følgere: 35 Heste: 1 Emner: 2 Svar: 21
Jeg kan ikke huske særlig meget fra koligierne, men de opstod ihvertfald fra Hylka Hoffenpof(staves) Salesar Slytherin(staves) Gotwick Griffindor(staves), kan ikke huske den sidste.
Mener det er sådan..
nov 2005
Følger: 137 Følgere: 158 Heste: 6 Emner: 269 Svar: 3.221
-Kan ikk huske hvordan man staver dem men kan godt prøve Huffelpuf
nov 2005
- Der er jo harry som har mistet sine forældre da en ond troldmand kommer og dræber dem . Han prøver os at dræbe Harry men det lykkes ikk . Men Harry for et ar i panden . Han bor hjemme hos sine onde tante og onkel . De har en søn som hedder dudly . Men harry kommer os på Quidditch holdet . Og bliver den førsteårselev som søger .
Så er der Hermione . Hendes forældre er mugglerer . Hun læser rimelig meget . Og hun er måske rimelig fin .
Ron er en sjuskede dreng . Han bor sammen med sinde forældre og hans brødre : Pursi(staves?), Fred, Kan ikk huske hvad tvilingen hedder . Han har os en søster der hedder Jinny . Hov Han har to brødre som er flyttet hjemmefra .
- Harry Potter og de vises sten handler om en dreng som har gjordt det umulige . Han har over levet dødsformularen . Men det har hans forældre ikk . Han bliver sendt over til hans tante og onkel . Som har en søn på Harry's alder . Og som er rimelig forkælet . Harrys værelse er inde i koste skabet mens dudly har to værelser . En dag får Harry en masse breve som han ikk må læse til sidst flytter de langt langt væk . . . Nu må en anden lige tage over .
sep 2005
Følger: 57 Følgere: 52 Heste: 3 Emner: 137 Svar: 805
nov 2005
nov 2005
feb 2004
Følger: 14 Følgere: 13 Heste: 3 Emner: 49 Svar: 217
feb 2004
Følger: 14 Følgere: 13 Heste: 3 Emner: 49 Svar: 217
Hmm.. det var lige det jeg havde tid til at finde...
Håber du finder ud af det ... =)
Harry Potter fans!!