carano og legende sem {{forumTopicSubject}}
Hej...
Huhu, bliver altså nød til at fortælle jer bare lidt om min ferie hos schou.. ( andreas og christian, hvis nogle er i tvivl, springryttere)
Nåh men mandag, sidder vi så og spiser morgen mad, så spørg lars trier kjøller, hvem af mig og min veninde der ville skridte carano og legende... Jeg tog carano Vi syns bare det var overfedt...
Så var jeg også ude at skridte på Lambrusco ask, NØJ et rygsving den har, er i færdige
Så var jeg også op på christian hoppe Joli ceur og skridte rundt, men den gad da ikke li nøjes kun med at skridte hele tiden...
Så longerede j også nogle af Lars's heste:D
Nåh men så tirsdag, ringer Lars så og siger at vi skal ride carano og legende, så jeg red dressur på carano tirsdag, og det var da li lidt for fedt!!!
Den var bare kanon dejlig
Onsdag, skulle vi interval træne med dem, der red jeg så Legende sem En kanon dejlig hoppe som virkelig også kan springe!!!
Og hun var da bare giga sjov at ride på:D
Så var jeg også oppe på Can can, og longerede en masse andre heste:D
Alle folk deroppe er da bare kanon søde og flinke altså:S
det var da en rigtig rodet tekst, men ville bare li fortælle det:D
Andre der har haft en li så god start på ferien
jul 2004
Følger: 168 Følgere: 173 Heste: 9 Emner: 449 Svar: 9.001
Gid det var mig !
Min har været knap så fed. Har ikke rigtig kunen ride, for først på ugen kunne jeg ikk rigtig komme derhen, og når jeg endelig var derhenne nåede jeg ikke at ride. Men var så ude og ride på Filippa idag. F*ck, så sød hun var. Hun er ikke blevet redet i en uge, og så plejer der altså at stå gjordkrampe på programmet, så hun kom lige i en longe først. Men om hun lavede et eneste hop ?!
Nå, op, og så gik det elelrs derud af. I en flyvende trav, og en dejlig blød galop. Hun var simpelthen så løsgjort og nem. Ved ik hvad der er sket for hende, for hun plejer at være så stiv til venstre.
Og så var jeg også kommet ud og ride ponyfræs. =D Haha, så sjovt !!
En af mine veninder er nemlig på ferie, så skal passe hendes pony den her uge. Hold fast det var sjov.
Hun har nemlig haft lidt problemer med at få den til at gå ordentlig, for med det samme den går til biddet, går den bare og tripper og så har den altså ingen gang. Så jeg havde jo bare godt fat i kæften på den, og så blev den bare jaget frem. Den skulle i hvert fald ikke lave fis med mig. Heeh. Tror den bukkede 3-4 gange i løbet af en halv time. Kun fordi den blev gal på mig. men det eneste den fik ud af det, var bare at jeg gik endnu mere til den. Til sidst gik den også rigtig fint, og respekterede at det var mig der bestemte. Heeh. F*ck, hvor var det skægt. Overvejer kraftig at blive ponyryter.. Heeh. Men det er lidt træls når man kun har 1½ år tilbage. heeh.. Ej, er nu meget glad for min lille "pony", Filippa..
Men det har i hvert fald været en okay ferie indtil videre, og håber på at det bliver ligeså sjovt i morgen.
I weekenden skal vi op o springe med Casina, så måske skal jeg, den evige dressurrytter, som er hunderæd for at springe på ryggen af hende .. Uhh. er allerede på vej i et mussehul =)
sep 2005
Følger: 85 Følgere: 85 Heste: 9 Emner: 323 Svar: 3.452
jun 2004
Følger: 18 Følgere: 31 Heste: 5 Emner: 26 Svar: 737
jan 2004
Følger: 159 Følgere: 133 Heste: 4 Emner: 46 Svar: 2.326
hvor var det henne.. vidste ikke carano var der..
carano og legende sem