{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
677 visninger | Oprettet:

Mærkelige heste... {{forumTopicSubject}}

Ude at gå tur i går på militarybanen - hvor hun forresten var vildt sød og for første gang sprang grøft smiley

På vejen derned kommer der så 3 lastbiler forbi, hvoraf den sidste skrider i svinget (hvor vi går) og kaster os og støv på os - hesten kigger ikke engang

Så kommer vi ned på banen og "ARRRGH, hop, prust, skrig!!" der ligger jo en STEN, som vi har set flere gange før, og hesten går næsten i panik...
Hun stod og prustede og hvis det ikke var mig der stod med hende, ville hun havde knækket tovet og jordet hjem

lastbiler som ikke holder vejbanen = ikke farlige
stor sten som ligger stille = vildt farlig og nok hesteædende

Det sker hele tiden at ufarlige og usynlige ting vil dræbe hende mens hunde, biler, maskiner osv ikke interessere hende

Andre som også har de mærkelige heste?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mærkelige heste...
  • #1   16. apr 2010 Jepp!
    kæmpe lastbiler/traktorer med kæmpe vogne bagpå, og med løse flagrende presseninger(staves?), = ikke farlige!

Opstigningsblokken, som altid har været der, puha, MEGET farligt smiley

• #3   16. apr 2010 hehe heste er squ sjove smiley

• #5   16. apr 2010 Kender det alt for godt... Ting der er i bevægelse er ligegyldige, men ting der bare ligger er bare farlige...

• #6   16. apr 2010
    Mnh, kender det.
    Motorvejsbroer og veje under, A9 med massere af brianner, motorcykler, cyklister, lastbiler, traktore, fugle der pludselig flyver op i hovedet på en, hunde der kommer løbende gøende bag fra - intet er farligt!

Men en pind fra et træ der sidder fast i min trøje og laver en bitte bitte lille smule lyd, PANIIIIIIK! LØØØØB!

• #9   16. apr 2010 jep jobbe er ikke bange for lastbiler,busser,traktore selv mejetærsker er han lige glad med.

da vi i sidste weekend var ude på en lille tur, kører der en lille rød bil med 3 unge fyre i op bag, hestene og dytter, og jobbe var kold. men da vi kort tid senere møder en betonblander, som står på den modsatte side af vejen, var han lige ved at dø.

cykler og rådyr de kan dog også være lidt skræmmende

• #11   16. apr 2010 haha smiley

• #13   16. apr 2010 kender det godt, Nosey går igennem ild og vand og gerne på plastik, men mudder, der vil hun gerne sidde på skulderene af en hvis vi skal over det.
    Og store traktorer der flytter mødding lige ved siden af hende på folden er ikke farlige, men en cykelist der cykler forbi ridebanen er ekstrem farlig, og man skal stikke af alt hvad man kan og trækker sin ejer henover jorden i longetovet

• #14   16. apr 2010 hehe minder mig om min shetter..
    vi har kørt rigtig meget vogn med ham og det er jo altid på vejen..

lastbiler, busser, mejetærskere osv er ikke farlige for ham... når han trækker vogn...

men når man rider, så kan det pludselig godt være farligt xD

• #15   16. apr 2010 Hihi.... kender det godt! Det er ofte de allermest uventede ting, som hypperne synes, er totalt dræber-farlige. *gg*

Men et eller andet sted... fra hestenes synspunkt giver det vel egentlig mening, at en genstand, som larmer og advarer om sin ankomst i god tid er mindre farligt, end noget der "ligger på lur" og er helt musestille... smiley

• #16   16. apr 2010 yes har oplevet en del,,
    1 vi skulle ride nogle heste til sommer græs og vi rider den vej som vi altid rider og som hesten går gjort de sidte 10 år tror jeg, men fordi jeg er på ryggen af krikken så skal den hoppe for, sten hegn skilte og de hvide dimser på vejen, men når andre rider hende er der intet.

2 min hest kan tit være mærkelig, (han er ikke bange for busser osv men jeg er da jeg to gange er røget tilfældigt af mens der kom en bus, der arbejdes på at få dette rettet men inden dette skete) vi rider tur og han gar fint han er ikke bange for noget over hoved, så skal vi op at en pæn stejl bakke, og der midt å stien ligger en lille pind uhh den er farlig jeg må hellere galoppere forbi.

på samme tur skal vi mellem et træ og en af de der store ting der holder vand slangen til marken, og tror i ikke at krikken er bange for træet?? selvom vi rider i en skov??

tja hesten er i forskellige humør, nogle gange er der dræber sten, nogle gange angriber RØDE postkasser og vej skiltet men det kan man aldrig vide

• #17   16. apr 2010 Ha ha!

Min hest er også mærkelig. På mange punkter.
    Nogle gange er hun bombesikker på tur, andre gange kan selv et hegn skræmme hende.

Har oplevet at hun blev bange for noget gylle der lå på den mark vi red. Prust, prust, bakke, bakke. Skøre dyr.

• #18   16. apr 2010 HAhAh..
    Sådan er min også : d Store landbrugs maskiner osv overhoved ikke farlige men store heste ædende halm baller Uhhh.. MEGA skræmmende : D

Kommentér på:
Mærkelige heste...

Annonce