{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
578 visninger | Oprettet:

- Har i prøvet det ? {{forumTopicSubject}}

<i> Mega Griner !

- Pigerne på rideskolen blev altså sultne så vi bestemte os for at gå ned til den nærmeste Grill-Bar . God idé ?
Jeg havde endnu ikke redet Fusentast den dag så min veninde Mia får den gode idé at de andre 4 piger skal gå ned til Grill-Baren og Mia og jeg skal sidde 2 på Fusentast og så ride derned !
Så de andre piger begynder at gå og Mia og jeg strigler Fusentast og giver ham en køre-ride-longe-gjord på og sætter 2 bøjler i hver side af gjorden (så vi begge kunne have bøjler på) . Så får han hovedtøj på og nogle tæpper og så rider vi afsted - Eller rettede . Vi forsøger .. Mia skal sidde forrest så hun hopper op først , men idet hun lægger bare den mindste smule vægt i den ene bøjle for at komme op på Fus ryger bøjlerne af på den ene side .. Ups !
Så giver hun mig en hestesko op og hopper selv op bagefter ved hjælp af en bænk .. Så rider vi så afsted 2 på den bette Fusentast med 2 bøjler i den ene side ;-D
Han går pænt på turen og det er faktisk kun måneskinnet der giver lys (Selvfølgelig havde Fus reflekser på) . En rigtig MåneSkinsTur !
Så skal vi igennem en lille skov hvor der jo ikke er lys fra månen .. Så kommer der en mand vi kender bagfra på en gammel cykel med en dynamo-lygte og lyser for os indtil vi er næsten ude af skoven .. Herre Hygge ! ;-D

Vi rider videre og han går rigtig pænt og vi kommer ud i måneskinnet igen . Da vi så kommer ned til en Kirkegård bestemmer vi os så for at stoppe dér og vente på de andre .. Men det er først begyndt at gå hjem fra Grill-Baren igen (De fik et lift derned) så vi trækker Fusentast igennem Sinding by .. Hiih .
Så møder vi så dem efter 5 - 10 minutter og følges med dem hjemad igen ..

En rigtig MåneSkinsTur !
- Herre Fedt !

I skulle virkelig ta at prøve det ..!

Hilsen Kimie D .

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  - Har i prøvet det ?
Kommentér på:
- Har i prøvet det ?

Annonce