{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
570 visninger | Oprettet:

Hopper ! {{forumTopicSubject}}

Åh.. Så er det den tid på måneden for den kære dame. Og hun er umulig at ride! Hun har set sig lun på en lille charme fyr (Som er min venindes, som vi altid rider med!) Så det eneste hun kan koncentrere sig om er at kigge på ham! Puha.. Glæder mig allerede til hun er færdig med at gå og strinte!

Er jeg den eneste der får sådan en hest når hormonerne er på spil ?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hopper !
  • #1   6. apr 2010 Gudskelov kan man slet ikke mærke på min hoppe, når den er i brunst. Det eneste man kan se er, at hun tisser lidt tiere, haha.

• #2   6. apr 2010 min hun er også meget træt for tiden.. Men det er godt nok til at blive idiot af ikke at kunne tage en koncentreret skridttur i genoptræningen :l

Glæder mig til hun er over det .. !

• #3   6. apr 2010 Min lille dame bliver virkelig pirrelig og kan slet ikke koncentrere sig, så man kan vidst roligt sige hun har pms smiley mega irriterende, men det går forhåbenligt snart over! smiley

• #4   6. apr 2010 Schakira bliver vildt rar og kærlig over for alt og alle X) men det er de nu ikke noget nyt i ;P hun er næsten altid på "drenge jagt" o_O

• #5   6. apr 2010 man kan slet ikke mærke på min når hun er hestegal..
    jeg opdager det kun når hun står og blinker på staldgangen.

• #6   6. apr 2010 kendte engang en hoppe ssom var ejet af en mand.. Det var et meget spicielt tilfælde for hun gik i brunst ca hver 2-3 månede, året rundt, ud over at det selvf ikke er godt for hoppen, var hun fysisk umulig for ejeren at være i nærhedden af når hun var hingstegal, bare han rørte hende, skælved hun´og var fuldstændig uden for pedagoisk rækkevide, ville han ride hande blev hun total elektrisk, alt fysisk kontakt kunne hun ikke magte, lugten af handyr gjorde hande bims hehe, konstant liderlig..

Det endte med hun blev solgt til en kvinde, der var indstillet på at samarbejde med dyrelæger, for at se om de kunne løse problemet når hoppen ikke fik stimulans fra hankønnene...

Om det virked ved jeg ikk, mødte kun hoppen et par gange og har ellers fået resten fortalt af ejer... men en ting er sikkert, har aldrig set noget ligne og kommer højst sandsynlig heller aldrig til det igen...

• #7   6. apr 2010 skal lige siges at ejer, havde forsøgt med div. dyrelæge eksperter og det var i samråd med dem, at de ville give hoppen et sidste forsøg og sælge hende til en kvinde og forsætte behandlingen der....

• #8   6. apr 2010 Min hoppe har ingen at gøre sig til for så der er aldrig noget med hende. Da hun var til hingst var der heller intet. Har altid været den samme, i brunst eller ej.

• #9   6. apr 2010 Min islænder hoppe kunne jeg aldrig mærke det på, men min haflinger hoppe, uha hun kunne stå på staldgangen og strinte og smide slim og hun gned sig op ad alt og var sådan helt oppe at køre. Men sådan mere følsom når man red på hende, synes jeg ikke hun var, bare ukoncenteret og blev lettere lidt tvær.

Kommentér på:
Hopper !

Annonce