super dejlig dag {{forumTopicSubject}}
Jeg er nød til at dele min glæde med jer, og håber i vil læse
Det er bare begyndt at gå så godt med Mistery, hun rykker sig hele tiden.. Både mentalt men også i ridningen..
I dag sprang Kim, min træner på hende, og det gik bare super godt
Og så red han en tur i skoven på hende sammen med mig på hans hest bagefter! og til min store glæde så gik hun bare så fint og lavede slet ingen dumme ting og blev heller ikke bange for rytteren.. det var bare så dejligt at se!
Derudover så changerede kim galoppen på hende i dag, da han sprang, og hun gjorde det bare.. Hun er altså ikke blevet trænet i det før..!
Det var også første gang at han red hende
Og sidst men ikke mindst fik jeg meget ros for hvor fin hun var i munden... det er bare rigtig dejligt med sådan en dag!
jun 2008
Følger: 50 Følgere: 48 Heste: 8 Emner: 43 Svar: 471
okt 2009
Følger: 62 Følgere: 62 Heste: 4 Emner: 80 Svar: 3.131
Desværre kom jeg i hænderne af en "sadelmager" der ikke kunne sit kram, så pt. er jeg ved at løsgøre min hoppe. Før det, gik det også bare super med hende.
Men fortsæt det gode arb...
dec 2006
Følger: 74 Følgere: 84 Heste: 4 Emner: 526 Svar: 5.254
ej hvor træls det med sadelmageren :S
men dejligt det går fremad med din dreng
okt 2009
Følger: 62 Følgere: 62 Heste: 4 Emner: 80 Svar: 3.131
Men har fundet en låne sadel selv, så vi må igang igen om 14 dage når hun er løsnet op
dec 2006
det må man da kalde dårlig service, som du også siger..
jul 2006
Følger: 48 Følgere: 71 Heste: 2 Emner: 433 Svar: 3.578
Synes også dagen har været skøn. Dejligt vejr, fri fra skole, smed til hesten og der efter en dejlig ridetur med anden rytter. Nu er jeg lige kommet hjem fra en kanon løbetur også så min dag har været helt kanon.
dec 2006
ja det var rigtig dejligt at få så fin ros
lyder da også til at du har haft en dejlig ukompliceret dag
super dejlig dag