{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
486 visninger | Oprettet:

Hmm... Bare en tanke... {{forumTopicSubject}}

Jeg ved ikke med jer andre, men jeg er af den opfattelse at alle er herinde fordi de gerne både vil udfordres, have stemmer og kommentarer...

Jeg forstår bare ikke helt at man opretter et nyt emne bare for at fortælle at man gerne vil have stemmer eller kommentarer, det vil vi (undskyld mit sprog) sgu da allesammen!!! Jeg vil i hvert fald gerne. Det irriterer mig bare lidt, sorry!

Jeg kan måske forstå at der er nogen der opretter et emne om at de vil udfordres, for det er da irriterende at udfordre én, der så ikke godkender før en uge senere...

Det er ikke for at kritisere nogen over hovedet, det er bare mit standpunkt...

Mvh Vicky & Daddy

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hmm... Bare en tanke...
  • #1   2. mar 2004 hmm... ja, jeg tror det er fordi der er så mange heste herinde, at man nemt kan føle at ens hest bliver overset, især hvis den ligger på den nedre side af 6 i point...
    Men har også tænkt på det! -det er jo sidens koncept det med karakterer og udfordringer... smiley

• #2   2. mar 2004 Jeg kan nu godt følge dig men det var også lidt fordi man går ind på så mange andre heste for at stemme og give karakter, men til sidst bliver man bare træt af at man så ikke høre noget fra dem..??

• #3   2. mar 2004 Jeg kan godt forstå at det er lidt irriterende at man giver en masse point og kommentarer til andre, men ikke får selv, sådan har jeg det selv! Vi vil jo allesammen gerne have af det hele. Her er over 600 heste herinde lige nu, så det kan være svært...

Kommentér på:
Hmm... Bare en tanke...

Annonce