{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
558 visninger | Oprettet:

Alle 3 heste stak af. {{forumTopicSubject}}

Uh i dag oplevede jeg alle hesteejeres skræk. Mine 3 heste kom ud af folden, som havde fået en skade i nat. Det var selvfølgelig i det fjerneste hjørne og jeg havde ikke set at snoren var faldet ned, og at de så kunne komme ud. De løb ud på marken, men var ikke til at lokke ind i folden igen, og pludselig tog fanden ved Victor, Anton og Nicolai, som løb 100 m på marken og ud på vores lille kommunal vej, Inden jeg nåede derud, var de først hos naboen, og så vendte de og løb den anden vej, ned mod den større vej, og mig op på cyklen, Det skal lige siges jeg havde træsko på, og bagagebæreren på cyklen er i stykker og sad nede ved vejen, men mig derud af efter hestene, de løb 1,5 km på vejen i fuld fart, Endelig så Anton lidt græs, og skulle lige smage på det, og opdagede så jeg var bagved dem, og så gloede han på mig, som om han tænkte, hvad jeg lavede det, men vi kunne da lige sige dav... Fedt, så havde jeg fat i ham, og så fik jeg også fat i Victor, som ikke kan lide at blive trukket i grimen, så han slog noget med hovedet. Men han fulgte da med, ind over markerne, hvor der er temmelig pløret..Og hjem i stalden. PU HA, heldigvis skete der ikke noget, men der kom en bilist, som bare overhalede dem... Sikke en idiot. Den anden bil som kom, standsede, men kom ikke og hjalp...Tak for hjælpen.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Alle 3 heste stak af.
  • #1   27. mar 2010 Jeg ville nu heller ikk gå ud af bilen hvis der løb fremmede heste rundt, det er svært at vide hvordan de vil reagere..

  • #2   27. mar 2010 Ja men man kunne jo spørge, de stod faktisk helt stille inde i siden på det tidspunkt. Sidste år jeg kørte på arbejde, løb der 3 islændere på vejen, og der tænkte jeg da ikke på, hvordan de reagerede, jeg stoppede og prøvede at fange dem, men de havde ikke grimer på, så jeg ringede til politiet, som så fik fat i ejerne.

  • #3   27. mar 2010 Godt du fik fat i dem igen (:

    Jeg prøvede noget lignende forrige år. Om natten ved 3-tiden vågnede mig og min mor ved at det larmede på vejen, og vi kiggede ud af vinduet.

    Der løb alle 7 heste rundt (5 af dem var ikke vores). Der var løbet et rådyr i hegnet på sommerfolden, og derefter kunne hestene løbe ud. Heldigvis var det om natten, så der kom ingen biler.

    Hestene blev lokket ind i laden og stod der resten af natten.


  • #4   27. mar 2010 Puha sikke noget, godt der ikke skete noget...

    Nej man skal huske på at det ikke er alle mennesker der er helt trygge ved heste. Vi, hestemennesker tænker nok ikke over det, men det er jo nogle store dyr, så tror rigtig mange er seriøst bange for dem:-)


  • #5   27. mar 2010 Du nævner kun Victor og Anton(2 heste) men 3 stak ud, hvordan fik du den sidste? xD

  • #6   27. mar 2010 Han fulgte med, han er meget glad for Victor, og da jeg havde fat i ham, løb Nicolai bagefter. Det var jeg slet ikke i tvivl om han ville, og da jeg gik ind og markerne hjem, skulle han nok følge med., og det gjorde han også.

Kommentér på:
Alle 3 heste stak af.

Annonce