{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
861 visninger | Oprettet:

arg! hest frygter/angriber mig.o; {{forumTopicSubject}}

kære hger. jeg har virkelig fået mig et problem her :(:(!

- min venindes hest som er opstaldet hos mig, er blevet bange for mig. og det er virkelig et problem for mig, da min veninde kun kommer sent på dagen og mine forældre kan heller ik rigtig hjælpe mig med hende, da de ik er de store hesteelskere :L

det startede igår, da min hund slæbte et meeeeeget gammelt fiskehoved med indenfor.s; min anden hund, som er kæledæggen i familien og nusser hende derfor rigtig meget. men på en eller anden måde, havde hun fået den lugt fra fisken på sig, så mine hænder kom til at stinke vildt meget af død fisk.
så skulle jeg ud og slukke lyset hos hestene i går aftes, og da jeg ville give med en godbid, pustede ribena rigtig meget pga lugten, mens min egen var fuldstændig ligeglad.o; jeg kunne slet ik komme i nærheden af hende.

imorges da jeg lukkede dem ud, var der ingenting. men så ville jeg ride en tur idag og ville så lukke dem ind, men da jeg gik med ribena kunne åbenbart lugte det på mine fingre igen ( for kom til at nusse med hunden da jeg kom hjem fra skole. dumt? ja tak :L ) og vente rundt på en 25øre og smuttede ud på marken. blev nødt til at få min far til at tage hende ind, hvilket ik var godt for hende, da han var rigtig nervøs.

men så inde i stalden ville jeg så prøve at få hende til at vænne sig til mig, men nej. hver gang jeg prøvede at nusse hende, blev hun bange og bed ud efter mig.

HG? please, hjælp mig.s; kom med alle de råd i kender, og spørg endelig løs omkring hestens adfærd osv, hvis i kan bruge det til noget. jeg er bare virkelig i knibe, når hesten ik har nogen tillid til mig, når jeg er næsten alene om den :L:L!!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  arg! hest frygter/angriber mig.o;
Kommentér på:
arg! hest frygter/angriber mig.o;

Annonce