{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
531 visninger | Oprettet:

Genoptræning {{forumTopicSubject}}

Jeg har været i gang med genoptræningen af min hoppe i snart 3 uger, efter hun har stået med dårlig ryg i ca 6 måneder.

Hun er nu oppe og skridte 40 minutter, og jeg har de sidste 2 gange travet 2-4 minutter, da jeg frygtede hun stadig havde problemer med ryggen, og ville vide om hun ville acceptere bidet, hvilket hun gudskelov vil.

Nu tænker jeg lidt, hun bliver overhovedet ikke forpustet og vil rigtig gerne arbjede, så tror i der sker noget ved at fortsætte med at trave et par minutter, og så begynde at øge mængden 2 minutter om hver anden dag eller sådan noget.

Jeg er så også typen der gerne vil have et mål at sigte imod, men vil jo ikke være urealistisk, så tror i det er realstisk at regne med at hun er klar til en enkelt klasse på LC3/LB1 niveau sidst i juni?

Og til sidst. Jeg har startet op til LA3 på Artesia men uden placering. Er dermed ikke udklasset af LC3. Synes i det ville være moralsk forkert at starte med at ride lidt LC3'er når hun har gået omkring 60% i LA1 og LA2 for et år siden, men stået skadet det sidste halve år?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Genoptræning
Kommentér på:
Genoptræning

Annonce