Hvor er min drømme hest?? {{forumTopicSubject}}
Vi er et par på 22 og 23 år, da vi har måtte aflive vores gamle hest, grundet slem spat i bagbenet, og vi søger derfor en ny hest.
På trods af mange søgninger har vi dog ikke haft det store held med at finde, den rigtige hest, vi kan kaste vores kærlighed på..
Vi søger en hest i alderen 8 til 13 år, som skal være min 162 i stang. Gerne en Dansk varmblod eller oldenborger.
Min kæreste er nybegynder, men jeg har dog redet i ca. 16 år. Jeg har dog piskesmæld og vores nye hest skal derfor være en rimelig rolig hest, vi kan stole på, både i ridehus, stald og på tur.
Den skal være trafiksikker og kunne ride ud alene.
Vi skal primært bruge den til dressur (Min. LC-LB), men selvfølgelig også til en rolig tur i skoven og en smule hygge spring.
Den skal være passet med vaccine og smed og kunne gå igennem et dyrlæge tjek.
Jeg søger først og fremmest på Sjælland, da jeg ikke har mod til at tage turen længere med trailer.
Hesten kommer til at bo på Ny Næstved ridecenter, som ligger tæt på Næstved.
Da vi har brugt mange dyrlæge penge på vores forrige hest, må hesten ikke koste mere end omkring de 15000 kr, og det skal helst være med udstyr.
Så er der nogen der har sådan en hest til salg eller kender en som har så send gerne en besked her eller en mail, da jeg er svær at træffe pr telefon.
Send helst også billeder med:)
feb 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Heste: 1 Emner: 4 Svar: 6
feb 2008
nov 2008
Følger: 140 Følgere: 141 Heste: 4 Emner: 94 Svar: 441
apr 2007
Følger: 96 Følgere: 110 Heste: 4 Emner: 443 Svar: 8.263
- Hvis du vil spørge efter en hestehandler, så lad være med at skrive hele annoncen.
apr 2008
Følger: 31 Følgere: 32 Heste: 13 Emner: 39 Svar: 220
Mvh Jane
feb 2008
feb 2008
Hvor er min drømme hest??