Urter til hoste hest /endoskopi {{forumTopicSubject}}
hejsa.
Til jer som har brugt eller bruger urter fra Askim hvor langt tid går der inden de begynder og have en efkekt,min kære hoppe hoster når hun traver,har dyrlæge ind over,
hun har været i beh for kværke og efterbeh for kværke også .
2 X beh for luftvejs infiktion og nu er hun i beh for hoste med binyrbac hormon,og da beh,ikke har virket skal hun sættes op,uff men da hun har haft en akut forfangenhed er det bob bob med binyrbac beh da det kan fremprovokere fofangenheden igen så,,hun har fået urter fra Askims siden d,12 marst og imum forsvars opbyggende kur fra equifors i en månede nu.
Hendes hø bliver lagt på fold om aftenen for at minske støv og på boks får hun wrap, hvad kan man mere gøre,
Er der nogen af jer som har prøvet og få lavet en endoskop af luftvejene hvad er ca prisen og er der dytrlæger som gør det i østjylland,jeg er ved og være desperat hun har været syg sien starten af januar og jeg har rundet de 12000 i dyrlæge regninger uden bedring
aug 2006
Følger: 32 Følgere: 30 Heste: 2 Emner: 4 Svar: 55
maj 2007
Følger: 59 Følgere: 61 Heste: 6 Emner: 147 Svar: 360
ak nej jege har ingen dyreforsigring men det skal jeg have lavet når hun er frisk igen også skal hun også forsikres om da hun er en del dyre ind det hun er forsikret for
mar 2007
Følger: 130 Følgere: 129 Heste: 20 Emner: 60 Svar: 2.695
Kender ikke prisen.
Urter til hoste hest /endoskopi